Gå til innhold

Sapphire 9600 PRO Agp problemer

SirHizz

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få satt agp til 8x når jeg kjører 3dmark så får jeg opp AGP: 0x/4x,8x hvordan setter jeg den til 8x? ingen menyer i biosen eller på egenskaper... bruker 3.7 drivere hadde vært fint med litt hjelp :wink: er temmelig lei av at når jeg spiller spill som f eks cs så faller fps brått ned på 30! :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lagt inn 3.8 drivern da fikk jeg opp menyen "smartgart" den står på 4x setter jeg den på 8x får jeg beskjed om å reboote...så rebooter jeg men da har den stilt seg på 4 x igjenn (og ja jeg har hk som støtter 8x) hva skal jeg gjøre? holder på å kaste skjermen ut av vinduet! :evil:

Lenke til kommentar

Det 99,99 % sikkert et valg i BIOS hvor du kan sette agp til 2x, 4x, 8x eller "auto". Sett dette på 8x, det står sannsynligvis på "auto". Uansett så har ikke forskjellen mellom 4x eller 8x noe særlig å si for ytelsen, minimalt på et såpass "tregt" kort som 9600, ei heller så vanvittig mye å si for ytelsen på high-end kort.

Lenke til kommentar

hmm.-.. har nettopp formatert..er det som er så rart...og spiller jeg cs nå får jeg 60 fps...så spiller jeg en stund og fpsn detter ned til 30 i ca 5 sek så oppigjenn på 60..slik er det på andre spill også begynner hakke av og til nå er jeg bare så frustrert nesten slik jeg vil kaste både skjermen og skjermkortet ut av vinduet! :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...