SirHizz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har problemer med å få satt agp til 8x når jeg kjører 3dmark så får jeg opp AGP: 0x/4x,8x hvordan setter jeg den til 8x? ingen menyer i biosen eller på egenskaper... bruker 3.7 drivere hadde vært fint med litt hjelp :wink: er temmelig lei av at når jeg spiller spill som f eks cs så faller fps brått ned på 30! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 du går på "egenskaper" på skrivebordet/"innstillinger"/"avansert"/så går du på smartgart,der kan du stille agp'en til 8x,hvis hk'et ditt støtter det. Lenke til kommentar
SirHizz Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Har ingen option som heter smart card... noen "tillegspakker" jeg mangler? Lenke til kommentar
SirHizz Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå har jeg lagt inn 3.8 drivern da fikk jeg opp menyen "smartgart" den står på 4x setter jeg den på 8x får jeg beskjed om å reboote...så rebooter jeg men da har den stilt seg på 4 x igjenn (og ja jeg har hk som støtter 8x) hva skal jeg gjøre? holder på å kaste skjermen ut av vinduet! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det 99,99 % sikkert et valg i BIOS hvor du kan sette agp til 2x, 4x, 8x eller "auto". Sett dette på 8x, det står sannsynligvis på "auto". Uansett så har ikke forskjellen mellom 4x eller 8x noe særlig å si for ytelsen, minimalt på et såpass "tregt" kort som 9600, ei heller så vanvittig mye å si for ytelsen på high-end kort. Lenke til kommentar
SirHizz Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hmm ok er bare det at på 3dmark står der at min agp står på 0x av 4x,8x så det er litt rart...men uansett..har du anelse om hva som gjør at fps`n detter så sykt av og til da? takk for svaret forresten :wink: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Høres ut som om det er no phøkk et steds...format c: er en fin kommando Lenke til kommentar
SirHizz Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 hmm.-.. har nettopp formatert..er det som er så rart...og spiller jeg cs nå får jeg 60 fps...så spiller jeg en stund og fpsn detter ned til 30 i ca 5 sek så oppigjenn på 60..slik er det på andre spill også begynner hakke av og til nå er jeg bare så frustrert nesten slik jeg vil kaste både skjermen og skjermkortet ut av vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå