remerserr Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ja nokia burde få flere gode skjermer,de kan hvis de vil. Skjermene har jo mye å si i forhold til førsteintrykket. (man ser på skjermen, tar bilder,hvis den har kamera osv) kanskje derfor jeg aldri har fått et elendig førsteinntrykk av samsung? tror kanskje førsteintrykket spilte mye innpå at jeg ikke kjøpte en t610 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 megavolt: Skjønte det, men jeg mener fremdeles at 7210, 6610 og de ikke har så mye dårligere skjerm enn T610 som du skal ha det til... Synes egentlig at de skjermene er ganske like... Men 3510i og de andre som bruker den skjermen er dritt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 begge telefonene har vist 65k fargeskjerm... de første ryktene sa at bare 6230 har det... nå er faktisk 7200 lagt ut på nokia asia sin side, kanskje en feil? fordi den skal jo ikke lanseres før i morgen... uansett: http://www.nokia-asia.com/nokia/0,,48214,00.html størrelse: 91cc vekt: 115 gram (!!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå