Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vet ikke om det er riktig å sette dette her men prøver. Jeg mottar daglig en masse PM og mailer og msn angående bygging, klokking og annbefalinger , dette er hyggelig men håper dere har forståelse for at jeg ikke klarer svare på alt, dette fordi mengden er blitt så stor at da ble jeg sittende her hele dagen kun med dette. Det betyr ikke at dere ikke kan spørre, men jeg kan ikke garantere alle svar, iallefall ikke samme dag :wink: snekker`n Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hehe, stakkars deg. Nedlesset i fanmail Hva med å alliere deg med noen andre glupinger, og vidresende noe av det du får? Santas small helpers så å si Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Forstår problemet, men man har jo lyst til å hjelpe personer som sitter fast i tekniske feil og utfordringer ved PC bygging. Dersom du sier ja til noen så ryktes det fort, vips så er man nedlest i en uendelid strøm av spørsmål. Anbefaler deg å holde hjelpen på et lavt nivå. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du er jo mester'n, men skjønner poenget ditt (jeg har ikke sendt pm, men hadde tenkt til det engang..) La snakkarn leve Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Forstår problemet, men man har jo lyst til å hjelpe personer som sitter fast i tekniske feil og utfordringer ved PC bygging. Dersom du sier ja til noen så ryktes det fort, vips så er man nedlest i en uendelid strøm av spørsmål. Anbefaler deg å holde hjelpen på et lavt nivå. Er ikke lysten det kommer ann på her det er tiden som ikke strekker til, og skal man ofre alt på dette ja da forsvinner vel lysten :wink: Men som sagt bare spør, men kan ikke alltid garantere svar Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gjør som meg: jeg har et standard svar til samtlige som sender meg mail med diverse problemstillinger: Hei! Jeg vil anbefale deg å legge ut spørsmålet ditt på vårt forum, http://forum.overklokking.no. Der vil både Overklokking.no's medarbeidere og mange andre erfarne overklokkere og databrukere kunne gi deg svar, tips og erfaringer som både du og andre forumlesere vil dra nytte av. Jeg håper du i fremtiden vil ha mye nytte og glede av Overklokking.no og vårt diskusjonsforum. Grunnet stor arbeidsmengde har jeg dessverre ikke tid til å svare alle som spør. Jeg håper du har forståelse for dette, og beklager at jeg ikke kan være til mer hjelp. Når man får veldig mange slike mailer, må man til slutt sette ned foten. Dessverre. Men det hender da at jeg hjelper enkelte, spesielt når jeg finner problemstillingen interessant. Eller når jeg skjønner at karen "i andre enden" ikke har peiling i det hele tatt. Eller når jeg faktisk har tid til å svare. Den teksten der har jeg forresten lagt til som epostsignatur som jeg fort kan sette inn ved behov (endrer litt på innholdet så det ikke skal være så sterilt). Det er hyggelig å kunne hjelpe folk, men jeg foretrekker at man bruker forumet i stedet - det avlaster meg VELDIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå