*F* Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei. Innebygget RDP i Windows er en grei funsjon, men av og til vil jeg fjerne ha 5-7 stk PC-er oppe samtidig slik at jeg bruker PC-ene litt som om dem var i en KVM svitsj, Problemet er at i windows lukker vinduene seg når en PC f.eks restarter, og generelt er det litt rotete. Jeg ønsker et program der jeg har flere tabs, eller på en enkel måte kan gå fra maskin til maskin og at maskinene ikke fosvinner fra listen ved disconnect. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
Banurk Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei Kan absolutt anbefale mRemoteNG, Mulighet for lagring av tilkoblinger, gruppering, faner osv. Uvurderlig når man jobber med fjerntilkobling til flere maskiner Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Bruker selv RDP Connection Manager http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=21101 Som også fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Bruker Dameware Mini Remote Control mot hundrevis av maskiner. Koster en del da :\ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Takk for svar alle sammen, tror jeg skal prøve meg på mRemoteNG først, "Disk Drives" virker som en genial funksjon og ha implementert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå