-Berg Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Heisann, har i lengre tid irritert meg over dårlige taklamper som jeg nå skulle fast bestemt på bytte ut med noen fra dette århundre da jeg skulle demontere kom jeg til ende og kom ikke noe lengre, har 3 rom med samme type taklamper som vist på bildet, klue er at jeg får ikke løs selve boksen som står i taket. slik det er lagt opp er at det går ledning fra boksen på bildet langs taket og ned veggen til stikk kontakten i veggen. ikke noe brytere eller noe inn i veggen. Prøvde å lyse opp men kan ikke se noen form for skruer! Endret 9. juli 2014 av Deveroux Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har du prøvd å trekke ut disse blanke metalldingsene? Kanskje de henger sammen med festemekanismen? Lenke til kommentar
-Berg Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 de metal dingsene er for og holde treverk rammen med glasse i, har prøvd å lyse fra diverse vinkler og kan ikke se noe som holder dette til taket! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Det store hullet i "midten"... Er det mulig å stikke en skrutrekker der til en evt skrue som er festet til taket? Lenke til kommentar
-Berg Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 fikk løst dette, viste seg at den var på en måte limt til taket via 4 mm kantene på boksen, syns dette var en rar patent og enda rart at det ikke har falt ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå