AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Kan noens poeng øke selvom man ikke åpner, eller sender snaps, altså, ikke er aktiv eller innom snap? Og vil h*n forsvinne fra listen min hvis h*n sletter meg eller blokkerer? Anonymous poster hash: 158cc...023 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Du får ikke poeng før du har åpnet en snap, ganske sikker på det. Hvis noen sletter deg, tror jeg de forsvinner fra din liste, skjedd med meg ihverfall. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Du får poeng hver gang du mottar og sender en snap Går an å se hvor mange du har mottatt/sendt med å trykke på "snapchat"-teksten i snapchat, eller double tap, husker ikke helt. Hvis en person sletter deg, vil den personen bli borte fra din liste. Blokkering er jeg ikke 100% sikker på, men jeg er ganske sikker på at om en person blokkerer deg, så er personen på listen din fortsatt, men når du sender en snap vil det bare stå "Pending" (Eller "Venter" på norsk, eller noe sånt). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Blokkerer du så forsvinner du fra den andre personen sin liste. Sletter du kan han fremdeles sende deg snaps, men den vil stå på vent til du evt. legger personen til igjen. Endret 11. juli 2014 av darkness| 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hva er poenget med poenger ? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hva er poenget med poenger ? Om å være kuleste kiden i gata, I guess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå