K Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei! Jeg skal bestille ny bærbar nå. Bør jeg bestille med Bluetooth? Hva brukes dette egentlig til? Beklager dumme spørsmål - men jeg har ikke helt fått det med meg... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bluetooth er en standard for overføring av data trådløst.. Samme som ir (infrarød) bare mye raskere, og mye bedre rekkevidde. Kan bl. a. brukes til å koble mobiler etc. til datan. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hovedsaklig for å kobe mobiler, pdaer sammen, samt synkronisere og overføre filer fra pc til pda og andre veien. Hvis du ikke har pda eller mobil med bluetooth, kommer du helt sikkert ikke til å få bruk for det. Skulle du mot formodning få det, koster en liten usb-bluetooth sak ca 300kr. Denne er feilpostet, men så er du tross alt helt ny her på hw.no Din beste venn på nettet Følg linken, og du finner ut alt du trenger, og dette feilpostete topic bør avsluttes. Det vil feks si at ingen fler svarer her. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bluetooth er en standard for overføring av data trådløst.. Samme som ir (infrarød) bare mye raskere, og mye bedre rekkevidde. Kan bl. a. brukes til å koble mobiler etc. til datan. og trådløse mus/tastatur for eksempel. Kommer nok stadig flere bruksområder for blåtann etter som tiden går, men det er nok inget must om du ikke skal bruke laptop'en sammen med en mobil. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bluetooth er en standard for overføring av data trådløst.. Samme som ir (infrarød) bare mye raskere, og mye bedre rekkevidde. Kan bl. a. brukes til å koble mobiler etc. til datan. og trådløse mus/tastatur for eksempel. Kommer nok stadig flere bruksområder for blåtann etter som tiden går, men det er nok inget must om du ikke skal bruke laptop'en sammen med en mobil. Ja.. bluetooth har jo vært en stund, men svært få som har brukt det, men nå er det godkjent fra flere hold, så det kommer bare flere og flere bruksområder.. Ang. tastatur, kommer ikke tastatura med usb->bt da? Slik som på vanlige trådløse tastatur? Lenke til kommentar
K Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hjertelig takk for rask respons og gode svar. Beklager feilposting *litt stressa* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå