Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 *rasisme støtter vi ikke* Edit by: Ernie85 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Å HERREGUD! Skjønner du ikke at dette IKKE er gøy? Den der reflekterer desverre ALTFOR sterkt hvor godtatt rasisme har blitt... FJERN eller FORSVINN! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ermm.. Den slo VELDIG lite an. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 :o OMG raggi! Du har nå dritt deg ut. Fullstendig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 :o OMG raggi! Du har nå dritt deg ut. Fullstendig! Jepp! Dette er å bæsje på leggen... MED buksa oppe! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes den ikke var morsom jeg, må jeg være rasist for og forstå den? Det går ann og le av noen "tvilsome" vitser, men alt alla "neger-arbeid" er det ingen med respekt for seg selv som sier, det samme gjelder polakker som faktisk er et ganske hard-arbeindene folk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 MÅ jeg virkelig fortelle deg at dette var tåpelig? Bildet er kort og greit rasitisk. Rasisme støtter jeg IKKE, dessuten er det ulovlig å ytre slike meninger hvis jeg ikke tar feil. Tråden stenges dermed Raggi har fått 1 mnd utestengelse grunnet at vi ikke tolerer rasisme/linking til rasistisk materiale. Slikt skal IKKE forekomme på dette forumet under noen som helst omstendigheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg