Kharan Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 http://dss.stephanierct.com/ Ser unektelig interessant ut, selv om de sikkert kunne ha designet nettstedet sitt bedre. Videoene er verd å få med seg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg ble sikkelig spendt da jeg såg siden, men skuffet da jeg fant ut dette er bare et standard RTS 4x spill. Jeg håpte dette var bygging og drift av et rom coloni, at du er inni skipet, som et simulator. Ikke RTS. Jaja. Sikkert noen som liker dette. Personlig venter jeg heller på GalCiv 3. Endret 12. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Bare for å pirke litt - Homeworld-serien har jo ikke noe med kolonibygging å gjøre, det er jo oppdragsbaserte RTS-spill. Galactic Civilizations-serien mangler også simulatorperspektivet som du etterlyser. Kanskje No Man's Sky har noe av det du er ute etter? Noen byggingselementer er det i spillet ifølge det offisielle nettstedet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Bare for å pirke litt - Homeworld-serien har jo ikke noe med kolonibygging å gjøre, det er jo oppdragsbaserte RTS-spill. Galactic Civilizations-serien mangler også simulatorperspektivet som du etterlyser. Kanskje No Man's Sky har noe av det du er ute etter? Noen byggingselementer er det i spillet ifølge det offisielle nettstedet. Er fulstending klar over det. Jeg sier at dersom jeg skal ha et 4x RTS går jeg heller for GalCiv 3. Endret 12. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Du bør kanskje vente til GalCiv 3 kommer ut først. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 woops. haha, litt sjapp med skrivingen der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå