Papillon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg prøvde å åpne noen .cgi filer i internet explorer, dette resulterte i at de ikke fungerer slik de skal. Hvordan tillbakestiller jeg dette slik at filene ikke åpnes i noen program? Edit: Kan formulere det på en annen måte. Når man har valgt at en fil skal åpnes i et visst program, hvordan får man gjort om det slik at filen ikke åpnes i et program lenger når man dobbeltklikker på den. (Vet egentlig at dette er litt feilpostet, men jeg fant ikke et egnet sted) Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 right click - open with - choose program - kan du ikke huke det av der eller noe? slik at det ikke lenger bruker det programmet? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Nei, ikke som jeg kan se... Men det må da finnes en liste over hilke filer som åpnes i hvilke programmer etellerannet sted på pc'en? Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Åpne et vindu Verktøy -> Mapperalternativer Filtyper Finn cgi og trykk Slett Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Tusentakk! Du er en knuppeluppelupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå