xtrails Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Skal kjøpe berbar og lurer på HP eller Acer 803lci og ser at jeg kan få en nx7000 til kr.20665.- på MPX.no med 1,6 ghz 60hd ,512ram og DVD+R/RW. Acer 803lmi med DVD brenner og 40gb HD og 2x 256mb ram koster kr.22469.-(Det at det er 2rambrikker montert liker jeg ikke) Er det noen som har eller har testet HP nx7000 og vet hvilken hastighet DVD+ brenneren har og om det er Mediabay på HPen. Har nettop retunert en Whitebox cl50 som det tok 3 uker før jeg fikk, og når den kom var det klistrelapper på tastaturet og feil DVD brenner som var i.skulle få nytt tastatur og brenner men det kom jo aldrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes nx7000 er en digg maskin. Valget avhenger jo en del av hva du skal bruke den til. Widescreen er jo å foretrekke. Eller? P.S. Whitebox bruker ikke klistremerker, men folie som sitter som bare F. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg vet at det finnes modulariserte komponenter for Compaq N600/N800. Om det samme er kommet for Centrino-baserte NX7000, er jeg ikke helt sikkert på. Det burde være det da NXene regnes som toppmodeller fra HP. Ellers kalles Dell sine eksterne enheter eller kombinert løsninger Modulebay, mens de eldre Compaq-enhetene heter UltraBay eller som Toshiba kaller sine for Modularbay. NX7000 kommer med DVD-spiller og brenner så det spørs om du har særlig behov for å bytte ut enheten med f.eks CD-RW, med mindre du vil frigjøre stasjonen for ekstra batteri. Lenke til kommentar
xtrails Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Takk for alle svar. Noen som vet om batteriet varer lenge? Finner ikke noe skikkelig info om batteri og DVD hastighet. Lenke til kommentar
duda Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 batteritiden til nx7000, som jeg har lest i tester og lest på hp sidene, så står det at den skal holde i 4,5 timer. men fra erfaringer fra folk som har brukt den, så sier de at batteriet slokker etter rundt 3 timer. helt nye maskiner altså. var en diskusjon om det her for en stund siden. syns at 3 timer er litt dårlig jeg for en centrino maskin. compaq er jo et veldig bra merke, og nx7000 er en veldig veldig bra maskin. men det spørs om du liker at batteriet slokker etter 3 timer. ellers så er jo acer maskinen en godbit den også. den er tynn, lett og veldig behagelig. uansett hvem du velger så tror jeg nok at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
duda Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 vil anbefale deg å gå inn på www.itbutikken.no å se på acer maskiner der. mye billigere enn hos mpx. 803mli koster der 19 600 kr. men de får den ikke inn får november. ellers har de jo 804 til en grei pris Lenke til kommentar
xtrails Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Takker for svar. Jeg kommer nok til og bestille Acer 803MLI med dual DVD brenner det virker som det er en bra maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå