nazareth Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg bare lurer, om man har sex med noen (gjentatte ganger) og omtaler det som "uskyldig morro", vil det da si at det er helt utelukket at det kan dreie seg om noe mer enn kun pur sex? Endret 9. juli 2014 av nazareth Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil ikke tro det, men det vet bare vedkommende selv, så spør ham/henne. Lenke til kommentar
nazareth Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil ikke tro det, men det vet bare vedkommende selv, så spør ham/henne. Hva definerer du som "uskyldig morro"? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 uskyldig morro betyr at det ikke er følelser inn i bildet. at det kan bli det? ja det kan det sikkert. Inntil videre, kos deg med morroa di Anonymous poster hash: a222b...16b Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg ville tolket det som kun sex, men ta en prat med vedkommende om du lurer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil ikke tro det, men det vet bare vedkommende selv, så spør ham/henne. Hva definerer du som "uskyldig morro"? Jeg definerer det som ufarlig og risikofri adspredelse. Det passer kanskje ikke denne konteksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå