Judaz Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Electrocompeniet var det første som slo meg også, men uansett, dette var meget, meget vakkert. Bra jobba! - Judaz - Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Electrocompeniet var det første som slo meg også, men uansett, dette var meget, meget vakkert. Bra jobba! - Judaz - Takker :nice: Har flere bilder av liggende på kameraet nå, men orker ikke legge det ut enda. Hint: katode + lyddemping *grin* Så prosjektet er ikke ferdig... Mer kommer sannsynligvis innen noen dager. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) INFO: Trykk på bildene for større versjon! Her kommer bildene av det nyeste som er gjort med HTPC'n (blir aldri ferdig med modding...). Sorry for kvaliteten, som får kassa til å se helt jæ***g ut, men det skyldes som sagt et oldtids-digitalkamera. Kassa ser helt fin ut i virkeligheten, og laget med svart spray er helt jevnt overalt. Nok om det, to oppdateringer: og Dere ser at det er kommet (en lik vifte som den i front) i siden, for å kjøle ned cpu'n så jeg kunne fjerne den bråkete vifta som var der fra før. Det bråker fortsatt litt, men er nå sånn at jeg ikke bryr meg. Jeg laget en slags "tunnel" som fører lufta fra hele den store 80mm vifta rett inn mot den lille kjøleribba, av papp som er godt teipet fast. Dette var så mest mulig luft skulle treffe kjøleribba, for ellers ville mesteparten av lufta ha gått til siden for kjøleribba. Bilde rett ovenfra: Bilde litt skrått ovenfra: Den nye bryteren foran er koblet til en grønn katode som sitter under selve kassa. Måtte lage noen små klosser/føtter som den kan stå på for å få plass til katoden under der, og er veldig fornøyd med de. Bilder av katoden: I mørket, uten blitz: Bedre bilde, rett forfra: Med lyset på: I mørket, med blitz: Synes selv det ble tøft. Hva syns dere? Er litt vanskelig å si utifra så dårlige bilder, som får finishen til å se helt grusom ut, men in real-life er den nydelig... EDIT: (alltid noe man glemmer...) Hvis dere syns det er noe rart med skruene, så er det fordi jeg ikke gadd å skru inn alle bare for å få tatt bilder... Og temperaturen på cpu har faktisk blitt 2'C lavere med den nye vifta :-) . Endret 4. januar 2004 av flybikesbmx Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 nice...skal bygge meg et kabinett jeg også har litt penger nå...tror du det holder med 400kr til "planker" og lakk .... det skla vært litt stort gang ditt på 5-6 eller noe? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 litt offtopic: hvordan liker du tv-kortet fra terratec? -s Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 litt offtopic: hvordan liker du tv-kortet fra terratec? -s Veldig bra! Du kan velge mellom alle codecene som er installert for opptak! Kan være litt knotete å finne bra codec for opptak, men jeg bruker Xvid-codecen som er helt suveren i forhold til de andre. Veldig bra bilde, og så tar den liten plass. Mini-ITX kortet har jo ingen super prosessor, så jeg får ikke tatt opp i særlig bra oppløsning, men med Xvid-codecen blir det faktisk helt bra å se opptak i 320x240, i fullskjerm på min andre pc med 1280x1024 oppløsning. Hvis jeg har høyere oppløsning blir det litt dårlig med fps, men med en p4/amd burde det gå kjempefint. Andre som også funker bra på HTPC'n er VCD-oppløsning i DivX, og "bedre" i WinDVR-programmet. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 fortsetter offtopicen: hvilken modell cinergy har du. har den støtte for stereo og "timer" opptak? må tv-applikasjonen kjøre for å ta opp? *masse* spørsmål om dette skjønner du... like greit å kunne spør en som faktisk bruker kortet før jeg evt kjøper det. Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ikkje kjøp cinergy tv600... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 lurer litt på det samme.. er akkuratt ferdig med min vannkjølte spille makin, så nå må jeg mekke meg en tvpc jeg og.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ikkje kjøp cinergy tv600... hvorfor ikke da? er det et dålig kort? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ingen stor upgrade akkurat, men det kan da hjelpe andre som skal ha seg HTPC... Har nå byttet ut 256MB RAM-brikken med en på 512MB. Det hjalp veeeldig å få 480MB istedenfor 224! (skjermkortet stjeler 32MB) Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 HUFF! Svenske Spray, der jeg hadde 50MB lagringsplass, har bestemt seg for å legge ned tjenesten. Skal jobbe iløpet av natta, og få overført det til home.no og endre alle innlegga mine Lenke til kommentar
opticus Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hvordan var det med støy på den psu'n? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hvordan var det med støy på den psu'n? Han skrev etter eller annet sted (vet ikke hvor) her at den var svært stillegående, kunne nesten ikke høres sa han... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hvordan var det med støy på den psu'n? Han skrev etter eller annet sted (vet ikke hvor) her at den var svært stillegående, kunne nesten ikke høres sa han... Jeg må si meg storfornøyd med den. Veldig stille, og bitteliten. Godt kjøp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Den var jo ganske så kul da noen som vet om den enda er i drift? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nice Mod! Ser du er glad i TV spill akkurat som jeg Så også at du hadde et Nintendo 64, Zelda spill.. Heheh, Zelda er bare best! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) *Sikter til complexity* Latterlig! Her blir det att opp en to år gammel tråd. Hahahahahaha Edit: Hadde vist feil quote der ja Endret 19. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hmm, du quota feil Dag-Erik Nice bump complexity : ) Ellers var den kul;D Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tja ikke ille stue-pc dette da, trådstarteren er fortsatt aktiv og det kan hende han ser innleggene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå