harald_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 /me skal ha vannkjøling Her er det jeg planlegger å gå til innkjøp av: AC cuplex AC twinplex (p4) AC Airplex EVO240 Grill til EVO240 Eheim 1048 AC aqua inject, plexi ACfluid noe jeg har glemt? Det jeg da lurer på er: Hvilke slangeklemmer er best? Hvilken slangetype er best? Hvor mange meter slange trenger jeg? (chieftech bigtower) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 1- Dei slangeklemmene som passar e best. :wink: Helst ikkje dei eingangsklemmene, dei har eg ikkje tru på er gode. 2- Tygon er rekna som best, men er dyrt. Det går sikkert fint men ein annan type slange og (3/8") Om du kjøper tygonslange, treng du ikkje nipla til pumpa, berre varm dei opp litt og tre dei på. (om du gjer dette, treng du litt større slangeklemmer der. 3- Tippa du trenge ca 1,5m, men det er alltid greit å ha noke å gå på. Ta og mål der slangane kjem til å gå, så finn du det fort ut.. 2m er sikkert fint. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kjøper 3m til mitt Lian Li pc7 kansje du en gang skal oppgradere og kansje flytte rundt på tingene.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tygon slange og de plastklemmene som du klemmer sammen, disse er enkle og montere/demontere og skader ikke slangen :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bare husk på å ligge LANGT unna niplene som ikke er av kobber eller messing. Det glemte jeg totalt når jeg gikk over til vannkjøling, og det har straffet seg nå - her må det skiftes nipler over hele linja, for nå ruster det her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå