iMAniaC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Finnes det noen måte i OSX å bestemme at et program kun skal få så og så mye av båndbredda? Jeg kjører en relativt stor BitTorrent-download her nå, BitTorrent har ikke noen sånn option selv. Jeg sitter på en ADSL-linje, så programmet hopper kjapt opp i max upload speed. Det gjør at jeg lagger ned alle andre i huset, så folk begynner å bli litt sure på meg... Eventuelt: Er det mulig i routeren å bestemme hvor mye båndbredde en bestemt maskin skal få? Jeg innbiller meg at jeg prøvde å fikse det en gang i tida, men ikke ble noe klokere... Det er en Belkin F5D5230-4 4-Port Cable/DSL Gateway Router... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg vet ikke om noen generell løsning, men BitTorrent har faktisk en slik mulighet. Du trekker bare ned window-toolbaren, så får du et fint lite felt du kan skrive det inn i. Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 LOL! At jeg ikke har funnet den før! Jaja, mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå