Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Roomie tok seg til rette i stua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem eier sofaen, en av dere, felles eller huseier?

Huseier selvfølgelig. Hadde jeg leid ut en leilighet med møbler så hadde jeg virkelig ikke funnet meg i at noen hadde sex på sofaen min

Anonymous poster hash: 150c7...cf6

Det er en ganske naiv holdning å ha som utleier... Sånt må man regne med, og at du blir så hissig fordi roomien din har hatt sex på soffaen i stua en gang syntes jeg er rimelig kjipt gjort av deg. Greit nok at det sjenerer deg litt, men om vedkommende gjør det når du ikke er hjemme eller sover så burde det ikke bli noe problem av dette..

Lenke til kommentar

Hvem eier sofaen, en av dere, felles eller huseier?

Huseier selvfølgelig. Hadde jeg leid ut en leilighet med møbler så hadde jeg virkelig ikke funnet meg i at noen hadde sex på sofaen min

Hvis du som huseier leier ut med senger på soverommene, forventer du da at de ikke har sex i de? Og nei, det er ingen selvfølge at huseier eier sofaen.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Hvis du som huseier leier ut med senger på soverommene, forventer du da at de ikke har sex i de? Og nei, det er ingen selvfølge at huseier eier sofaen.

Skulle jeg mot formodning ha gjort det så hadde det vært en kjip ikea-seng jeg ikke skulle benytte selv whatsoever. da hadde det ikke vært noe særlig problem, men en SOFA er noe annet, der går virkelig grensa.. jeg tolerer ikke at noen puler på en sofa jeg selv har for vane å chille på daglig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle jeg mot formodning ha gjort det så hadde det vært en kjip ikea-seng jeg ikke skulle benytte selv whatsoever. da hadde det ikke vært noe særlig problem, men en SOFA er noe annet, der går virkelig grensa.. jeg tolerer ikke at noen puler på en sofa jeg selv har for vane å chille på daglig.

Du får bli stående neste gang du skal hjem til foreldrene dine!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tenk på antall timer du har ligget i denne sofaen :D Dette er garantert ikke første gangen han har sex der.

Du overreagerer. Det er heller ikke en grunn til utkastelse (med mindre huseier er like naiv som deg rundt dette, noe jeg tviler på). Lurer på hvor mange år han har leid ut, og hvor mange som har ligget i denne kjære sofaen og spredd alle slags bakterier og kroppsvæsker.
Kanskje du bør flytte ut.

Han som var innpå noe om at ved overdreven reaksjon ligger det noe mer bak har et poeng.
Kanskje du ufrivillig har følelser for denne gutten. Muligens er du sjalu på denne jenta som var så heldig å få hygge seg litt ekstra på sofaen.
Forklarer ditt latterlige hysteri.

Endret av belius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Holy mother of overreactions.

Hvis du synes det er ekkelt foreslår jeg at du sier til roomien din at du synes det er ubehagelig og ber han slutte med det.

Utover det er det lite å gjøre. Jeg leier en leilighet nå og det finnes nok ikke et møbel jeg ikke har hatt meg i. Det samme gjelder der jeg bodde før. Sånn er livet.

Lar du være å sitte i sofaer hos venner? For jeg kan garantere deg at det har noen har hatt sex i de fleste sofaer som finnes i kongeriket. Lov å synes det er ekkelt, men det er en realitet at man kommer i kontakt med andres DNA. Hvis du ikke har lyst til å isolere deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...