Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Roomie tok seg til rette i stua

Anbefalte innlegg

Jeg bor i kollektiv med to andre gutter på min egen alder, 22. Da jeg kom hjem tidligere enn tenkt på lørdag (hadde dratt men glemte igjen en nøkkel og kom tilbake) sånn litt sent på kvelden så var han ene som bor her i gang med å rundknulle fuckbuddien sin på sofaen. Altså i stua, den sofaen som vi alle sitter i!

er ikke dette litt uforskamma? kan han bli oppsagt pga det?

Anonymous poster hash: 150c7...cf6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For øvrig så synes jeg at det er litt barnslig å ønske å kaste ham ut på grunn av dette. Har du aldri hatt hard sex på sofaen selv?

Det hadde aldri falt meg inn å gjøre det i et kollektiv hvor det er flere som bruker sofaen, hadde det vært min egen hadde det vært greit! Men man knuller ikke i felles møbler. Tydeligvis dryppa det væsker fra dem begge ned i sofaen også. Det har hendt at jeg har venninner på besøk som overnatter på den sofaen, og det kan de jo ikke nå lenger

Lenke til kommentar

For øvrig så synes jeg at det er litt barnslig å ønske å kaste ham ut på grunn av dette. Har du aldri hatt hard sex på sofaen selv?

Det hadde aldri falt meg inn å gjøre det i et kollektiv hvor det er flere som bruker sofaen, hadde det vært min egen hadde det vært greit! Men man knuller ikke i felles møbler. Tydeligvis dryppa det væsker fra dem begge ned i sofaen også. Det har hendt at jeg har venninner på besøk som overnatter på den sofaen, og det kan de jo ikke nå lenger

Nå må du gi deg, det er mange ting du kan gjøre om du faktisk tenker "litt". Det er mulig å bruke laken på sofa og, eller vaske putene. Du kan gi han en hyggelig lapp om at sofaen trenger en vask etter litt hardt bruk.

Å prøve og sparke han ut pga noe sånt er lavmål spør du meg. Jeg har hørt Omo color er gode saker, lykke til.

Anonymous poster hash: 988b3...8de

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan de det. Du trenger jo ikke å fortelle om hvilke væsker som har vært i sofaen, og de vil aldri merke det. Sofaen var jo uansett ikke steril i utgangspunktet?

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er store sædflekker på sofaen og jeg har et laken, har jeg ingen problemer med det. De aller fleste promper, svetter, smuler, søler brus og øl og liknende, og har kanskje husdyr i sofaen sin, og det er like ille. Men det er uansett ikke noe jeg tenker på de gangene jeg sover på en sofa.

Lenke til kommentar

Herregud for noen dritt svar det er å finne her. Alle må vel være drittunger som bare "haha, i sofa du prompa i", og "hvor ellers knulle"?

Sattan....av og til er dette forumet verre en YouTube kommentarer....

Jeg er enig med OP at dette er ikke akseptabelt oppførsel i et kollektiv. Det er et HJEM, og alle må ta hensyn til hverandre. Det er en grunn til at alle har private rom å oppholde seg i. All form for seksuelle aktiviteter bør, og skal i min mening, foregår i deres egne soverom.

Du bør ta det opp med han gutten det er snakk om. Vil han ikke, bør du ta det opp med personen dere leier hos.

Endret av AvidGamer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud for noen dritt svar det er å finne her. Alle må vel være drittunger som bare "haha, i sofa du prompa i", og "hvor ellers knulle"?

Sattan....av og til er dette forumet verre en YouTube kommentarer....

Jeg er enig med OP at dette er ikke akseptabelt oppførsel i et kollektiv. Det er et HJEM, og alle må ta hensyn til hverandre. Det er en grunn til at alle har private rom å oppholde seg i. All form for seksuelle aktiviteter bør, og skal i min mening, foregår i deres egne soverom.

Du bør ta det opp med han gutten det er snakk om. Vil han ikke, bør du ta det opp med personen dere leier hos.

Du tok ikke den ultrarealistiske bitende reality-humoren i det ?

Det er forresten også utrygt å bruke toaletter, bakseter i biler og naturen for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...