Hvitetennposer Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hei! Jeg har virkelig ingenting å gjøre på nå i ferien. Alt jeg har gjort de siste ukene er å se på tv og sitte foran pcn, og dette begyner å bli ganske kjedlig. Noen som har tips til hobbyer eller ting jeg kan begyne å gjøre på i ferien? Alle vennene mine er stort sett på ferie så har ingen å være med heller, å henger bare rundt i huset... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Gå opp på nærmeste topp, jogg en tur, sykle til et vann og ta et bad.. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Takk for svar <3 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jogge på morningen, styrketrening på kvelden. Spising og fisking på dagen. Sånn går dagene mine i hvertfall. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skaff deg en jobb. Mennesker som har jobb pleier vanligvis og ha sommerferie og. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skaff deg en jobb. Mennesker som har jobb pleier vanligvis og ha sommerferie og. Hvorfor ta ferie hvis du kjeder deg? I don't. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 føler med deg as men du kan jo gå på fest, trene, sole deg, sove Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg søkte om sommerjobb men fikk ikke, derfor har jeg lite å gjøre på...takk for svar Lenke til kommentar
Neburlo Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Du burde virkelig prøve deg på tv bil/båt/fly. Selv om jeg anbefaler fly, for det er min yndling! men nå vet jo ikke jeg om du liker sånn type hobby? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Les en boooook eller lag sånn diy til neste skolestart (til arb.bøkene dine ect) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Fotball, basket,styrketrening,festing Lenke til kommentar
Paws Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lese bøker, lese tegneserier, rydde i skap og skuffer, dra på oppdagelsesreise i egen by, google gratis ting man kan gjøre i egen by, begynne med turorientering/stikk ut/hva nå ditt nærområde har av slike ting, jobb frivillig om du har en sak du kan tenke deg å jobbe for (f.eks. hunder hos dyrebeskyttelsen eller FOD, supert å sette på CVen siden du ikke fikk sommerjobb!), begynne på neste års pensum om du fortsatt går på skole, slik at du har større sjanser for et høyere snitt, lær deg programmering eller noe annet morro hos Khan Academy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå