darksoul1900 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mener jeg leste en plass at S-ata disker bruker en spesiell power plugg? Noen som kan bekrefte dette? Husker at det stod noen slikt som at ikke alle strømforsyninger ikke har disse pluggene.. har ei 360w Chieftec PSU.. så er ikke sikker nei Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Stemmer, egen plugg, den er ikke på din Chieftech, men er det en WD Raptor er den utstyrt med begge strøminngangene :wink: P.S. Du får kjøpt en overgang for en 50-lapp Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Stemmer , egen plugg :-) , den er ikke på din Chieftech , men er det en WD Raptor :-? :-? :-? er den utstyrt med begge strøminngangene 8) 8) 8) P.S. Du får kjøpt en overgang for en 50-lapp Lenke til kommentar
felge Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har s-ata WD 120 gig.. jeg bruker ikke den spesielle power pluggen.. jeg bruker en vanlig.. noen forskjell ? :o Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har s-ata WD 120 gig.. jeg bruker ikke den spesielle power pluggen.. jeg bruker en vanlig.. noen forskjell ? :o Ingen annen forskjell enn at S-ATA pluggene er lettere å sette i og ta ut. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Alle Western Digital S-ata disker som er produsert så langt, kan benytte vanlig strømkontakt, gjelder ikke bare Raptor. Kjenner ikke til om det er flere merker som har dette alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå