Star Fox Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som vet om relativt rolige elver der det egner seg å "gli" nedover med oppblåsbar båt? Var borti noen slike i Sveits, og ønsker å se om noen vet om noe som egner seg her i landet. Det er ikke rafting jeg er på jakt etter, men en rolig tur nedstrøms. Om noen vet om innsjøer med mulighet for båtleie er jo det også interessant. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det eneste jeg tenkte ved overskriften, var "Tanaelven". Efter å ha lest innlegget, vil jeg referere tilbake til første setning - såvidt meg bekjent, er Tanaelven ganske så rolig i en del kilometers lengde... Men NB: Det svaret gjelder elvetopografi, jeg har ingen ide om hva som eksisterer av sådanne tjenester - og jeg vil minne om at evt. prosedyrer mot overføring av fiskesmitte, bør tas med dødelig alvor! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Tanaelven er nok litt for langt unna. Må være sør for Trondheim. Vannsystemer jo evt. også interessant. Er bare snakk om et sted der man lett driver vekk... men ikke et sted med sterk strøm eller på havet der man forsvinner i havgapet. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå