Thor. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Prøver å komme på navnet på en skytjeneste det har vært mye snakk om i media. Det er ikke Dropbox, Skydrive eller Google sin jeg leter etter. Husker at den var unik for et eller to år siden med det at den gav ubegrenset med lagring. Den oppførte seg også som en ekstern harddisk uten at innholdet ble lagret lokalt på maskinen, alt ble streamet fra skyen. Dette gjør den muligens aktuell for meg. Hva heter den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) https://www.jottacloud.com/ ? Eneste jeg har hørt om med ubegrenset lagring Endret 8. juli 2014 av aklla Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 De sier ubegrenset ja. Men hvis du leser betingelsene på jotta så er det maks 10 tb. Hastigheten opp til de er også horribel. Så vet du det. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Tror jeg fant det ut. Navnet jeg lette etter var Bitcasa. Med en pris på 99 USD i måneden så var det dyrere enn jeg trodde. Så det er ikke forsvarlig med et slikt abonnement til det jeg tenkte å bruke det til. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Tror jeg fant det ut. Navnet jeg lette etter var Bitcasa. Med en pris på 99 USD i måneden så var det dyrere enn jeg trodde. Så det er ikke forsvarlig med et slikt abonnement til det jeg tenkte å bruke det til. Bitcasa startet med en pris på 99 USD i året for ubegrenset lagring, men gjorde om dette i fjor en gang. De av oss som var med fra tidlig av har fortsatt den gamle prisen, nye kunder er avspist med en tidoblet årspris for ubegrenset lagring. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Til den prisen per år kan jeg like så godt skaffe meg en ekstern harddisk nummer to og sette opp synkronisering over lokalnett mellom maskinene så det synkroniserer seg etter bruk. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå