Toketorp Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Busstasjonen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Når jeg skriver denne kritikken så vet jo ikke jeg hvor viktig er det er for deg at reklamen i venstrekanten er med. Men jeg ville kutta rett innafor stolpen og vekk med'n. Da blir litt av foten igjen så et kutt på oversiden av den også. Muligheten for å klone bort fragmentet er jo også mulig for å beholde mer gulv i forkant og på den måten få mer dybdefølelse er også tilstede. Jeg gjorde et forsøk der jeg også kuttet nede som nevnt. Da kom komposisjonen med figurer og linjer i bildet bedre fram. Det som trekker ned er den svært lyse trekanten oppe til høyre som skriker litt. En lysdemping separat ned mot grått eller toning over i en annen farge som ikke skiller seg så mye fra resten med fotofilter er en løsning jeg ville prøvd. Selvfølgelig bare forslag dette for Author har alltid styringsretten. Men det er nå en gang slik at vi har lett for å overse og/eller arbeide oss inn i ett bestemt spor og overse hvilke andre muligheter som finnes i bildet mens vi redigerer - og det er der fotosidene kommer inn med mange andre øyne som ser det vi ikke så sjøl. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Hei! Takk konstruktiv tilbakemelding, og at du tar deg tid til å kommentere så mange bilder som du gjør. Jeg er ikke veldig dreven i avanserte redigeringsteknikker men skal se hva jeg får til. Toketorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg