i337pwnd Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Hei! Jeg er 15 år, 167-168 høy og veier 72KG. Jeg tar proteinshake, tran og snart CLA også. Men hva burde jeg spise for at jeg skal få six pack? Eller mer synlig muskler generelt? Spiser alt. Og jeg skal bli med faren min på jobb, så hva burde jeg spise da, som er lett og man får tak i i dagligvare butikker, eller som er lett å lage hjemme før jobb? Endret 8. juli 2014 av i337pwnd Lenke til kommentar
Æsculap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiser alt. Du trenger et minimum av magemuskler, men det viktigste er at du trenger LAV fettprosent. Du må med andre ord spise mindre, ikke en spesiell vare. Når det er sagt så er du fortsatt i vekst og jeg vil fraråde deg å sette i gang med en streng diett for å oppnå disse synlige musklene. 1 Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Spiser ikke alt jeg kommer over Men er ikke sånn at jeg ikke spiser bønner og linser f.eks. Idag blanda jeg en salat med bønner, tunfisk, paprika og egg, som ble middag i dag, og mest sannsynlig i morgen også Endret 8. juli 2014 av i337pwnd Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 15år og skal deffe? Peis på om du vil føkke med hormonbalansen din... Som forøvrig er på din side nå som du er i puberteten, det er nesten sammenlignbart med å dope seg. Vekttrening med et normalt kosthold vil gi bedre resultater enn å skulle kopiere bodybuildere... 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 six-pack krever LAV fettprosent, lavere fettprosent enn hva du burde ha. Du er 15 år gammel og med mindre du har drevet med bryting siden du var 6 og besitter et beist av en six-pack under fettet er det ikke noe poeng heller. Vær som du er og fortsett med det noen år til. Hvis du likevel er fast bestemt, spis mindre enn du gjør nå. Spis variert. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Som mange andre over skriver..... Sixpack krever lav fettprosent. En kommer heller ikke utenom gener. Noen har mer magemuskler enn andre, og ikke minst grovere mageruter enn andre. Du er bare et lite "barn" enda, og du burde spise der etter. Du er vel knapt kommet i puberteten, hvor muskler og en del ting er i ferd med å forandre seg kraftig! Spis regelmessig, tren, få i deg nok mat... fokuser på å bygge opp et grunnlag, som du kan nyte godt av senere. Selv om jeg skjønner det er lettere sagt enn gjort i disse kroppspress tider. Alle vil jo ha den perfekte kroppen (finnes den egentlig?) Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Fruits and vegetables. Fruits and vegetables everywhere! Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Barn og barn, er vel mer ungdom Synes det er litt tull at ungdommer ''ikke kan bygge'', det er vel bare fordi treningssentret står ansvarlig hvis det skulle skje noe? Liker å løfte tungt og det er det jeg trives med. Har aldri likt å gå på fotball er noe i den duren Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Bygge og sixpack? LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå