Gå til innhold

Hjelp jeg lager hundegård! Luke, netting og andre tips

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er egentlig ikke særling handy, men har bestemt meg for å lage hundegård til golden retriveren vår. Det er egentlig ikke så vanskelig da vi allerede har en snekkerbod med en "carport" på siden (på langsiden av den avlange boden så fortsetter taket ca 2 meter ut og er støttet opp av to stolper. Alt jeg trenger å gjøre er dermed å lage en luke inn til snekkerboden fra "carporten" og legge noen planker fra veggen på snekkerboden og til disse stolpene og montere noe netting. Tenker da å fylle ute med singel.

Spørsmål:

1) Hvordan netting bør jeg bruke? Det må se sånn tålig profesjonelt ut da vi tross alt har naboer som må se på beistet jeg snekrer sammen, men helst ikke koste all verden :)

2) Jeg har sett på noen hundeluker på nettet og disse var alle rundt 1000 kroner, isolerte og med lås. Det var dyrt og fullstendig unødvendig til mitt bruk da snekkerboden uansett ikke er isolert fra før av. Noen som har en smart ide til hvordan jeg kan lage en selv? Jeg tenkte at jeg kanskje bare kunne sage hull og ha slike tykke gjennomsiktig plastdingser som de har inn til kjøleavdelinger på matbutikker hengende ned foran, men som dere skjønner aner jeg ikke hva det heter, hvor man får tak i det eller om det er like dyrt uansett.

post-357156-0-87175900-1404848866_thumb.png

Endret av Æsculap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...