Thor. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Sett inn driverDVD en merket Windows 8 som fulgte med maskinen eller bruk dropbox linken over. Installer programvaren i den rekkefølgen det er listet opp på DVD meny eller i nummer-rekkefølgen på dropbox. Over tastaturet på venstre side har du et symbol som ligner på et speedometer med en nål. Når lampen tilhørende dette symbolet lyser indikerer det at Nvidia skjermkortet ditt er slått på. Denne slår seg på automatisk når det er behov og av igjen når behovet forsvinner. Overgangen er ikke merkbar. Forresten så trenger du ikke kaste slik frustrasjon over på forumet. Maskinen fungerer garantert som spesifisert så lenge brukeren gjør ting korrekt. Endret 8. juli 2014 av Thor. 1 Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har installert driver nå. Men hva hjelper det? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Da skal maskinen automatisk bruke GTX860M når f.eks spill startes. Så fremt du har installert rett driver. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Tusen takk for hjelpen! Når jeg lastet ned driver fant den skjermkortet med en gang! Tusen takk! Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tusen takk for hjelpen! Når jeg lastet ned driver fant den skjermkortet med en gang! Tusen takk! Jævla Mulicom 7 Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Fant det ut! Tusen takk! Driveren fant skjermkortet mitt! Nå fungerer alt! Lenke til kommentar
SkogensLurv Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Hadde vært fint med endret tittel og ordbruk i OP'n når det viser seg å være brukerfeil. Endret 9. juli 2014 av Atleag 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Noen selgere som kjenner igjen frustrasjonen? Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Burde endres til: Jeg beklager Multicom, jeg kjøpte en maskin uten tilstrekkelig kunnskap om datamaskiner... Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg syns tittelen var utmerket. Tviler på like mye oppmerksomhet rundt problemet med en mer anonym tittel? Akkurat som disse reklamene som er laget for å irritere for å få folk til å snakke/huske de. "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå