Gå til innhold

Kreasjonister i den virkelige verden


Anbefalte innlegg

 

Kanskje fordi jeg kjenner Gud litt bedre enn deg og fordi han har vist meg sannheten.

 

Det blir krig i Norge snart, dette har jeg vist lenge.

 

Dersom dette skjer så vet du at jeg har rett og at du har feil.

 

 

Dommedagsprofeter som deg risikerer bare å skape masse ubegrunnet angst. Siden du har vel ingen beviser har du vel? nei riktig. Skulle det mot formodning bli krig så kommer det nok av samme grunn som krig ellers i verden, nettopp på grunn av religion. Gjør oss alle en tjeneste og rist av deg dette tullet og tre inn i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kanskje fordi jeg kjenner Gud litt bedre enn deg og fordi han har vist meg sannheten.

 

Det blir krig i Norge snart, dette har jeg vist lenge.

 

Dersom dette skjer så vet du at jeg har rett og at du har feil.

 

 

Dommedagsprofeter som deg risikerer bare å skape masse ubegrunnet angst. Siden du har vel ingen beviser har du vel? nei riktig. Skulle det mot formodning bli krig så kommer det nok av samme grunn som krig ellers i verden, nettopp på grunn av religion. Gjør oss alle en tjeneste og rist av deg dette tullet og tre inn i den virkelige verden.

 

 

Javel, jeg så ikke domme dag, men jeg så starten på det som i bibelen heter trengselen, og som også er forklart av folk som Randers og Limits to Growth forskningen.

 

Trengselen her i landet er starten på aggresjonen fra Kina og Russland.

 

Jeg så altså ikke dommedag, men at krig kommer til Norge og Sverige og siden også resten av Europa. Det er ikke en stor krig og dommedag, men mange små kriger, land for land.

 

Jeg lever i den virkelige verden, og merker meg også all unöd og lidelse, slik unöd og lidelse vil vi normenn snart også få, men Gud lovet meg at han skulle redde folkene våre.

Lenke til kommentar

 

 

Det blir krig i Norge snart, dette har jeg vist lenge.

 

Dersom dette skjer så vet du at jeg har rett og at du har feil.

 

 

Hahahaha! Nei..

 

 

 

Eh javel, forklar...

 

 

Han mener innlysende nok at et Norge i krig selvfølgelig ikke på noen måte er ett bevis for Guds eksistens. Det at du har fått dette for deg er irrellevant for oss andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Det blir krig i Norge snart, dette har jeg vist lenge.

 

Dersom dette skjer så vet du at jeg har rett og at du har feil.

 

 

Hahahaha! Nei..

 

 

 

Eh javel, forklar...

 

 

Han mener innlysende nok at et Norge i krig selvfølgelig ikke på noen måte er ett bevis for Guds eksistens. Det at du har fått dette for deg er irrellevant for oss andre.

 

Ja det er sant som det er sagt. Noen nekter å tro, selv om de får se.....

Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

 

Tråden er nok en gang full av avsporinger og off-topic. Den er også full av multi-posting og lange sitat-pyramider. Alt dette er brudd på retningslinjer og regler for posting.

Tråden har allerede blitt ryddet og splittet en gang før. Siden det ser ut til at alt for mange debattanter verken klarer å holde fokus på tema, retningslinjer eller regler for posting, så stenges tråden.

 

Det oppfordres sterkt til at det i fremtiden holdes et fokus på de regler som er satt, og at det heller opprettes nye tråder fremfor at denne uvanen med avsporinger fortsetter.

 

Innvendinger eller spørsmål om moderering tas på PM.


LiamH

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...