Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke lagt ut hjemmesiden min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har rega meg hos start.no og skal legge ut hjemmesiden min,men når jeg connecter kommer det bare Login failuer,bruker WS_FTP95 LE.Noen som vet råd?

 

 

Har du passet på å åpne kontoen for ftp?

Dette gjøres ved hjelp av mobiltelefon. Koster 10,- og er en engangssum.

Lenke til kommentar

Sakset fra start.no:

 

"Dersom du ønsker å bruke en annen forbindelse (f.eks. bredbånd), kan du ringe vår support-telefon 820 73110 (12kr/min) og be om at ditt brukernavn "åpnes". Du må ha korrekt konto-informasjon og en begrunnelse (f.eks at du skal bruke bredbånd) for å få kontoen åpnet."

 

"Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene."

 

Dette har de gjort pga. misbruk av tjenesten.

Lenke til kommentar
Sakset fra start.no:

 

"Dersom du ønsker å bruke en annen forbindelse (f.eks. bredbånd), kan du ringe vår support-telefon 820 73110 (12kr/min) og be om at ditt brukernavn "åpnes". Du må ha korrekt konto-informasjon og en begrunnelse (f.eks at du skal bruke bredbånd) for å få kontoen åpnet."

 

"Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene."

 

Dette har de gjort pga. misbruk av tjenesten.

 

Okey,visste ikke det jeg.Da har vi grunnen da.Takk for all hjelpen ivertfall folkens :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...