Gjest medlem-169651 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Har en Nokia N8, som funker med Telenorsimkort, men ikke med MyCall eller Lebara. Tastet inn IMEI nummeret på Telenors websider, men det sto at de ikke kunne finne en lås på den IMEI-koden. Finnes det muligheter for at den er låst til noe annet selskap, men allikevel funker med Telenor? Håper på litt hjelp. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hei, begynner å bli noen år siden. men jeg var i samme situasjonen som deg med en telenorlåst nokia telefon, jeg tok kontakt med telenor kundeservice som sendte meg til et serviceverksted i nærheten, de fjernet låsen for meg, koselig gjeng, oppdaterte software og byttet jackplugg som jeg hadde problemer med i samme slengen Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Prøvde å ringe telenor, men de kunne ikke hjelpe meg. Sa at den var ikke låst hos dem. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Prøvde å ringe telenor, men de kunne ikke hjelpe meg. Sa at den var ikke låst hos dem. Rart...har du prøvd med ett annet telenor kort ? bare for å være sikker på at det er operatørlås og ikke simlås ? Da vet jeg ikke hva jeg kan foreslå desverre. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 www.unlock.no. Betalbart da vel å merke. Har ikke prøvd den tjenesteleverandøren selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå