NeEeO Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hallo, skal se Star trek, hvilken film bør en se først? Jeg har aldri tidlig sett filmene før. Jeg synes trailern til filmene fra 2009 og 2013 er bra. Tenker å se den fra 2009 først? Er det lurt? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 start med 2009 filmen, den er en reboot av hele star trek universet. Før det så er det laget rundt 10 filmer som er flettet inn med seriene som er laget opp i gjennom årene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du har filmer fra både 80-90 og -00 tallet. 90-talls filmene er basert på Picard-tiden stort sett. 80-talls filmene på Captain Kirk-tiden. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) De to nyeste filmene er gode, men hvis du vil se noen av de orginale så anbefaler jeg de fire filmene mens picard er kaptein. Ver obs på at de fire filmene er sterkt tilknyttet serien next generation og inneholder endel spoilere. Endret 8. juli 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123879 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ingen av dem!Starwars in teh shit. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) smaken er som baken, todelt og folk liker forskjellige ting men siden du har åpnet for det så er ikke star wars the shit anymore. Nedturen startet med remastringen av de originale filmene og ep 1-3 var greie nok. Men nå har Disney bestemt seg for å tjene penger og gir faen i alt av bøker som har vært skrevet med handling etter ep.6. så er usikker på om ep 7 blir verdt det og det er mulig at star trek overtar tronen. Jeg har vært mer star wars fan en star trek men begynner å få sansen for star trek etter hvert som lucas art/disney bæsjer på leggen. Endret 30. juli 2014 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå