Gjest medlem-321076 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hallo! For ca. 2 uker siden så begynte pcn min og skru seg av når den var under litt load. Jeg sjekka tempraturen på cpuen og den ble over 90+ og jeg kjøpte meg http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-liquid-cooler/nepton-280l/ Nå er cpuen på 50+/- og når jeg går inn i et game etc, så blir det grått på skjermen og det skurrer i headsette. Hva kan være galt? Hva kan jeg gjøre? Og i tilleg så bråker viftene til cpu kjølern / 100%. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du har ikke glemt kjølepasta eller noe slikt? Hvilken CPU er det, og har den fungert i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-321076 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har påført kjølepasta.. Det er en I-5 2500k Det kan hende at cpuen har vært over 80 grader en stund.. Kan det være hovedkortet som er tullete? Har byttet ut strømforsyning - også har jeg vannkjølt skjermkortet og nå fått på cpu kjøler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå