Walter_S Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fullrigger "Najaden" i Fredrikstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Flott kontrast mellom gamle erverdige skuter og mer moderne båter. Fin komp med seilerne til høyre og landskapet på venstre side. Formen på Broa i bakgrunnen er en god kontrast til mastene på seilbåtene. God skarphet og klare farger. Hadde kanskje prøvd og få med hele den lille seilbåten fremst til høyre. Flott:-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noe for en "gammel" seiler som deg, tenker jeg Svenskene gråter jo en skvett, men jeg tror hun får det fint i Østfold... Fin komp (Konsentrasjon av master), fint øyeblikk og vakkert resultat! Vh. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Takk både til Pentaxen og Olav Bjarte for hyggelig tilbakemelding. Ja, jeg merker at det kreves noe mer å fotografere en fullrigger, enn det jeg har fotografert hittil av båter. Man må hele tiden ta hensyn til den nok så høye riggen!! Det krever avstand og da blir det mye "tomrom" rundt båten, som ja da skal fylles med noe interessant, men heller ikke FOR mye dill-dall og detaljer - vanskelig snømåking dette...! §|:o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg