Gå til innhold

Søking etter filer på pc? Når standar ikke er bra nok.

-kga-

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Det er at jeg har en mappe med over 15 000 filer som er på ca. 100gb. Jeg har ikke sjekka alt som er i den mappa. Jeg fant ut nå når jeg delte den på et p2p at det er noen filer der jeg ikke vil ha.

Hvordan søker jeg etter slike filer?

Jeg har riktig nokk fåt fjerna de jeg har sett andre har lasta ned. Men det er mulig at det er flere filer jeg ikke vil ha. Må jeg sjekke alt manuelt (noe jeg ikke gidder) eller fintes det en måte og søke etter slike filer?

Jeg har lasta mye av det over på lan, og dermed har jeg ikke vist hva de har inneholt. Gidder ikke sjekke alt jeg later på lan, det ville tat en hel evighet. Særlig på mindre filer som det er mange av.

Jeg vil fjerne den slaks filer, om jeg har flere. Men jeg vil ikke slette hele mappa. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Jeg har et problem.

* Må jeg sjekke alt manuelt (noe jeg ikke gidder) eller fintes det en måte og søke etter slike filer?

* Gidder ikke sjekke alt jeg later på lan, det ville tat en hel evighet. Særlig på mindre filer som det er mange av.

* Hva gjør jeg?

Problem: Du er lat og kan ikke engang bruke soekefunksjonen i explorer.

Loesning: Post innlegg der dem ikke passer.

Lenke til kommentar

Explorer søkefunksjonen krever vel at jeg må vite noe av navnet, og det er jo ikke så let og vite.

Trur jeg driter i det, tar heller bare og sletter det når jeg kommer over det. Er ikke noe ulovlig så vidt jeg vet. Bare ekelt, skjønner ikke hva folk skal ha slikt i porr mapper for. Ting som 80+ folk som har det morro er ikke no jeg ville hat frivillig *grøsse*. Kan vel hende noen har slik smak :o :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...