Rustymagus Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spillforsker og -utvikler Aaron Isaksen forteller hvordan vi oppdager og deler spillopplevelser.INTERVJU: Aaron Isaksen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Overraskende interessant tittel. Forskeren påpeker ting som jeg har mistenkt og antatt selv, men som jeg aldri har sett uttrykt ordentlig. Jeg tror riktignok at spillskribenter vil bli mindre og mindre ettertraktede, og bare de flinkeste vil klare å brødfø seg som skribenter. (Noe som egentlig er helt greit.) Spilljournalister, som etter min mening også omfatter folk som hovedsaklig uttrykker seg gjennom podcaster og let's plays, vil nok i større grad utøve sitt virke foran et kamera og mikrofon, snarere enn foran et tastatur. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Herlig artikkel!Sånn for å spikke flis er det noe pussig med sitatstrekene her. De skal vel se slik ut? ("n-dash")– Sitatsnarere enn slik? ("m-dash")— Sitat Endret 9. juli 2014 av oerh?rt Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Herlig artikkel! Sånn for å spikke flis er det noe pussig med sitatstrekene her. De skal vel se slik ut? ("n-dash") ? Sitat snarere enn slik? ("m-dash") ? Sitat Har rettet det opp. Må ha skjedd noe feil i formateringen av saken. Skal passe bedre på neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå