b-real Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg satt på lan for ikke så lenge siden og satt og så litt på hva folk opnet av de filene/mappene jeg hadde delt. Senere så så jeg at noen hadde prøvd å opne fila desktop.ini i ei av de mappen som jeg har. Så kommer spm: Hva kan en person se eller gjøre med desktop.ini som ligger i delte mapper på maskinen?? Stusset litt over at noen var så interisert av akkurat den fila. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 hvis mappen ikke er delt fullt kan ikke noe gjøres, men han har jo sikkert trykt feil da vet du? forresten den filen blir vel kanskje brukt når ikonene i mappen blir vist? hvilket programm ser du hvem som har brukt hvilke filer egentlig (kan vel ikke være det som er med i windows siden du sier at en "hadde prøvd") Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Nei, denne file ble åpnet av flere brukere. Er det Windows som må åpne desktop.ini for å i det hele tatt få tillgagn til delt mapper eller? Lenke til kommentar
Trono Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 13:49, B|Real skrev:Nei, denne file ble åpnet av flere brukere.Er det Windows som må åpne desktop.ini for å i det hele tatt få tillgagn til delt mapper eller? Ettersom det desktop.ini gjør er å lagre informasjon om mappen. F.eks. om du har bakgrunnsbilde, hvordan du viser iconene osv. blir den antageligvis åpnet automatisk hver gang noen åpner mappen - uansett om det er over nettverket eller lokalt. Aqira / illithid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hmz...kanskje det ja. Takker! "Don't blame me, I'm just a messenger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå