$k$ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 her er den first time som jeg sier... det er det jeg bruker men jeg har det ikke på den andre pcen.. smartftp er best..bare det at hver gang jeg går inn sier den at jeg ikke har oppdatert på 92 dager, selv om jeg oppdaterte sist Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Så mekka eg noke allikevel då... Lenke til kommentar
IroX Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Toolshed: de var veldi flotte, men vet du om en farge som passer til grå (det er til de strekene)?? for jeg kommer ikke på noen! Hvis du finner en farge som passer til grå, er det PERFEKT!!!! BTW: Jeg likte den fonten!!! Tusen takk skal du ha! EDIT: Arve: jeg likte bedre Toolshed sine logoer, desverre :wink: Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 dette er mitt forslag: SNAKES hmm hvilken er finest av min og $k$ sin? :wink: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 dette er mitt forslag: SNAKES hmm hvilken er finest av min og $k$ sin? :wink: :smile: Lenke til kommentar
IroX Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 dette er mitt forslag: SNAKES hmm hvilken er finest av min og $k$ sin? :wink: $k$ sin! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 dette er mitt forslag: SNAKES hmm hvilken er finest av min og $k$ sin? :wink: personlig liker jeg mitt bedre Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Si ifra hvis det begynner å ligne noe, eller om det er noe du vil ha annerledes... Andre må gjerne prøve seg også. Jeg har allerede lagt ut PSD-filen. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 den var veldig fin, jeg tror jeg bruker den! Tusen takk! Men jeg har et spørsmål! Hvordan lager du de strekene i bakgrunnen?? Tusen Takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvordan lager du de strekene i bakgrunnen?? Ser ut som sprittusj! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvordan lager du de strekene i bakgrunnen?? Ser ut som sprittusj! Ja, men det ble fryktelig stilig! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tutorial kommer om litt... (Ps: Dette er kun til photoshop 7) Hang on... Her er linken, men det er litt store bilder... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Toolshed sine logoer var fete ! Synes også (jonas) sin var litt tøff Skjønner dere hvorfor jeg ikke gidder å lage logoer til CS-klaner o.l.? :wink:Skjønner ikke jeg heller Men mange av logoene i denne topicen var jo stilige da clan lederen likte den ikke! !den clan lederen er litt irriterende...! Jeg tror ikke han likte skriften, eller noe sånt, jeg er ikke sikker! desverre! Men du kunne jo ha lagt en annen stiligt tekst! Jeg likte logoen din kjempe godt, PoleCat!Men desverre ikke Clan lederen... Han liker som regel ingentingom andre har lagt, men noen ganger kan han akseptere det, han er bae ån, sorry! :-) Merkelig clan leder dere har da :o. Er det så smart å skrive at han er iriterende da? Tenk om han leser denne topicen Han ville vært den siste på denne kloden til å lage en logo, han kan jo så vidt bruke Windows, hvordan skulle han klare PS eller PSP! greit, Håper noen kan lage en! Hvorfor i all verden er han clan-leder da :o :o :o ?!?! Pay me later! BTW: Jeg brukte Times New Roman. En ganske 1337 font! dette er mitt forslag: SNAKESDu har tydeligvis slitt virkelig med den logoen der? Kreativt hmm hvilken er finest av min og $k$ sin? :wink: Din! Uten tvil! :lol: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Toolshed sine logoer var fete !Synes også (jonas) sin var litt tøff Takk takk... Synes også at fonten (jonas) brukte var meget bra! Lenke til kommentar
Vortexsurfer Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Så mekka eg noke allikevel då... Hvordan får du laget den bakgrunnen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Så mekka eg noke allikevel då... Hvordan får du laget den bakgrunnen? En gradient, legg til litt farger (trykk ctrl+b du), og legg på en pattern overlay. Vist du ikkje har peiling på det, så søk etter "pattern tutorials for photoshop" elns.... ganske nyttig... Lenke til kommentar
IroX Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Toolshed: nå har jeg lagt ut logoen, Tusen takk skal du ha...! :wink: hvis du vil se så gå inn på www.clan-snakes.tk Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 det er vel lov å prøve seg... uten å bli til latter gjort... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 TUSEN TAKK FOR ALL DEN GODE KRITIKKEN! :o Er du suuuur nå ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå