IroX Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kan noen her lage en stilig tekst (bare helt svart, men en stilig tekst) høyden må være 250 og lengden 500! teksten må være Snakes... håper noen kan lage en fin teks! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hva, er du ikke fornøyd med logoen jeg mekka lenger nå? Lenke til kommentar
IroX Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hva, er du ikke fornøyd med logoen jeg mekka lenger nå? jo, men clan lederen likte den ikke! ! den clan lederen er litt irriterende...! Jeg tror ikke han likte skriften, eller noe sånt, jeg er ikke sikker! desverre! Men du kunne jo ha lagt en annen stiligt tekst! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Skjønner dere hvorfor jeg ikke gidder å lage logoer til CS-klaner o.l.? :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 kanskje /me kan prøve å mekke en logo til clan-snakes, vist det er det som er "cluet" i tråden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Skjønner dere hvorfor jeg ikke gidder å lage logoer til CS-klaner o.l.? :wink: Ja, nå så! Lenke til kommentar
IroX Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg likte logoen din kjempe godt, PoleCat! Men desverre ikke Clan lederen... Han liker som regel ingentingom andre har lagt, men noen ganger kan han akseptere det, han er bae ån, sorry! :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg likte logoen din kjempe godt, PoleCat!Men desverre ikke Clan lederen... Han liker som regel ingentingom andre har lagt, men noen ganger kan han akseptere det, han er bae ån, sorry! :-) Så be han lage en sjøl da vel... Orker btw ikkje mekke noke no.. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Han ville vært den siste på denne kloden til å lage en logo, han kan jo så vidt bruke Windows, hvordan skulle han klare PS eller PSP! greit, Håper noen kan lage en! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Pay me later! BTW: Jeg brukte Times New Roman. En ganske 1337 font! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg måtte bare lage en til mens jeg var in da z0nE edit: Jeg kommer meg ikke ut av ZONEN! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Men jeg likte Toolshed sine best. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg måtte bare lage en til mens jeg var in da z0nE edit: Jeg kommer meg ikke ut av ZONEN! TUSEN HJERTELIG TAKK!!! SYKT DIGG LOGOER! kan du gjøre bakgrunnsfargene #B5B5B5! Bare få se hvordan det blir??? Men enormt flotte Logoer... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 OJ,OJ,OJ... det var skikkelig bra logoer likte veldig godt farge valget Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 JA, jeg har jo selvsagt allerede slettet PSD-filen da alt var basert på en liten spøk. Hvilke av de var det du likte, sa du? Skal lage en lik... Bare gi meg fargene, du... Lenke til kommentar
IroX Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg likte den første best... så må bakgrunnsfargen være #B5B5B5 eller i RGB så er det R= 181 G= 181 B= 181, men jeg vet ikke vilken farge som passer best til grå, men skriften kan du ha litt større, men ikke så mye, men hvis du finner en bra farge til grå, så har du en perfekt logo for oss! :wink: Men ikke ta me "All hail the...," jeg synes ikke det passet! men du må ha den første skriften!!! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ok... Bakgrunnsfargen kjører jeg #cccccc hvis det går greit. ELler skal du ha det du sa? Samme skrifttype og farge? Skal du ha linjene i bakgrunnen, og skal de være oransje? Eller hva vil du ha der? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har også et forslag...men d er ikke bra...first time.. men jeg har ikke ftp prog. her så jeg må vente litt før jeg poster det... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har også et forslag...men d er ikke bra...first time.. men jeg har ikke ftp prog. her så jeg må vente litt før jeg poster det...Jeg kan anbefale SmartFTP på det høyeste! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Irox: Her er PSD-filen... Hvis du vil gjøre noe med den, så vær så god... Vil du at jeg skal gjøre noen forandringer, kan jeg det, men da må jeg vite ca. mer spesifikt hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå