Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker gutter om jenter?

Anbefalte innlegg

Han er ikke skremt, han er bare ikke interessert i deg. Var det ikke du som var gira på han ambisiøse fyren og du selv ikke har noe å slå i bordet med annet enn utseendet? Enkelte gutter verdsetter mere enn bare utseende, brains er faktisk viktig når du selv er ambisiøs.

Anonymous poster hash: d3716...cda

Hvorfor svarer du så frekt? Han har alltid vært sløv med sms osv, helt siden starten når han begynte å skrive til meg. Og jo, jeg skal studere. Du kjenner meg ikke, så hold kjeft. gå og lek i sandkassen

Anonymous poster hash: d6201...e35

Problemet ditt her er at du tror at du fortjener å få han, du har tydelig ingen selvinnsikt og evner ikke å se at du ikke er perfekt eller "bedre enn han". Dette merker han sikkert ved deg, det er ingen god egenskap å utstråle.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt her er at du tror at du fortjener å få han, du har tydelig ingen selvinnsikt og evner ikke å se at du ikke er perfekt eller "bedre enn han". Dette merker han sikkert ved deg, det er ingen god egenskap å utstråle.....

Slutt da :( Nei, jeg fremstår ikke meg selv som slik du beskriver det. Heller tvert i mot, så har jeg kanskje virket usikker osv… har vært tålmodig og snill mot han. Men jaja, det går jo an å spekulere i det uendelige hva som er, så får se hva som skjer fremover.

Men skjønner også hvis han ikke vil involvere seg for mye og holder litt avstand (dersom han gjør det) iogmed det er såppas lang avstand mellom oss pr dags dato… blamer han ikke.

Noen vage gode tegn jeg kan minne meg selv på:

- han synes jeg er søt

- spurte om å få kysse meg

- sluttet å være aktiv på T…. litt etter at vi kom i snakk

- spør om jeg har lyst å studere samme sted som han

- sa at vi sees igjen

Endret av Tvillingsjel
Fjernet mye bruk av quotes
Lenke til kommentar

Slutt da :( Nei, jeg fremstår ikke meg selv som slik du beskriver det. Heller tvert i mot, så har jeg kanskje virket usikker osv… har vært tålmodig og snill mot han. Men jaja, det går jo an å spekulere i det uendelige hva som er, så får se hva som skjer fremover.

Men skjønner også hvis han ikke vil involvere seg for mye og holder litt avstand (dersom han gjør det) iogmed det er såppas lang avstand mellom oss pr dags dato… blamer han ikke.

Noen vage gode tegn jeg kan minne meg selv på:

- han synes jeg er søt

- spurte om å få kysse meg

- sluttet å være aktiv på T…. litt etter at vi kom i snakk

- spør om jeg har lyst å studere samme sted som han

- sa at vi sees igjen

Da har du tydeligvis gjort noe riktig, fortsett med det :)

Endret av Tvillingsjel
Fjernet tomme quotes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...