AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg lurer på hva gutter tenker om jenter som er over deres liga utseendemessig - og når hun viser en tyydelig interesse? Blir dere skremt av det? Anonymous poster hash: d6201...e35 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Utseendemessig liga. Hvor gammel er du? 14?Nei, jeg blir ikke skremt eller nervøs av å snakke med en ekstremt sexy eller søt jente, som også viser en tydelig interesse. Edit; "Hva tenker gutter om jenter?". Nesten like bra spørsmål som "Hva tenker psykisk utviklingshemmede om mennesker som faktisk er psykisk utviklet? Vil dere definere dere i en annen liga og er det litt skremmende å snakke med noen i en annen liga?" Endret 8. juli 2014 av Skallekos 3 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Helt enig med Skallekos over her....! Det finnes ikke jenter som er i "en annen liga". Er heldig vis kommet over den alderen hvor utseendet betydde alt. Dersom hun (jenten) er fin OG har slike tanker om deg selv at "hun er i en annen liga" enn andre, så er hun ikke mye å samle på uansett! Vakre jenter utseendemessig, som behandler alle likeverdig, og ikke er redd for å være med (vise omsorg for) andre som kanskje ikke er like "pene" eller "vellykede"... Det er om mulig noe av de mest sexye jentene jeg vet om. Endret 8. juli 2014 av Skipstrixy 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg er ingen stor fotballfan, så problemstillingen er ikke relevant for min del. 4 Lenke til kommentar
belius Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Dersom hun (jenten) er fin OG har slike tanker om deg selv at "hun er i en annen liga" enn andre, så er hun ikke mye å samle på uansett! Men i dette tilfellet er ho i ein annar liga, berre sosialt. Og sjølvsagt, under din liga, og då kan du ikkje like henne. Noko ingen gjer Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg er ingen stor fotballfan, så problemstillingen er ikke relevant for min del. Høh. Hva med tennis? Golf? Sjakk? Poker? Stripping? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi tenker "Ho der sku jeg likt å stapp'an oppi". Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 For min del er det jo et utrolig selvtillitsboost hvis ei pen dame viser interesse. Det er en helt omvendt situasjon enn hva jeg er vant til, da pene damer ofte blir jaget rundt på utesteder. Hvis ei dame konverserer og/eller roter med meg på en fest, på hennes initiativ, og gode kamerater sier "Wow, hu er jo dritpen. Go for it!" så blir jeg ekstra trygg på meg selv. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Høh. Hva med tennis? Golf? Sjakk? Poker? Stripping? Foretrekker individuelle idretter som svømming og langrenn. Men kan alltids gå med på litt stripping! Strip-poker er jo en klassiker! Nesten like gøy som vannpoker Bli med på en runde? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Foretrekker individuelle idretter som svømming og langrenn. Men kan alltids gå med på litt stripping! Strip-poker er jo en klassiker! Nesten like gøy som vannpoker Bli med på en runde? Finner jo forskjellige ligaer i langrenn og svømming da, samt andre friidretter. Og stripping liker du ja? Amatørmessig eller profosjonell da? Og jeg tror nok ikke det. Jeg spiller kun poker for vanlige penger. C.R.E.A.M.. Helt enig med Skallekos over her....! Det finnes ikke jenter som er i "en annen liga". Er heldig vis kommet over den alderen hvor utseendet betydde alt. Du er det..? Selvsagt finnes det jenter (og gutter) som er i "en annen liga". Utseende har dog svært lite med det å gjøre. Personlighet, intelligens og såkalte people skills derimot.. Og penger da, noen ganger, når resten er på plass og stemmer bra overrens. Endret 8. juli 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Finner jo forskjellige ligaer i langrenn og svømming da, samt andre friidretter. Og stripping liker du ja? Amatørmessig eller profosjonell da? Og jeg tror nok ikke det. Jeg spiller kun poker for vanlige penger. C.R.E.A.M.. Nja, det er jo ikke ligaer på samme måte som fotball hverken i langrenn eller svømming. Langrenn har jo f.eks. norgescup og verdenscup, så det er jo et lite poeng. Men skal du ha en liga i svømming så må du komme deg til land som Tyskland eller USA. Som forsåvidt er ganske kult, men i Norge er ikke svømmemiljøet stort nok til å ha et fornuftig ligasystem, dessverre... Wow, off-topic! Må innrømme at jeg ikke har prøvd stripping selv, annet enn i høyst uformelle situasjoner. Har du noen videre erfaring med det? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg lurer på hva gutter tenker om jenter som er over deres liga utseendemessig - og når hun viser en tyydelig interesse? Blir dere skremt av det? Anonymous poster hash: d6201...e35 Endelig, et intellegent spørsmål om jenter som digger gutter:) Det noe som heter "Er det for godt til å være sannt" osv. Regel nr.1: GLEM DET!!! (Ikke dama, men regelen") Jeg tok sjansen i 1977. Vi gifta oss i 1979 og feiret i sommer 35 års bryllupsdag. Carpe Diem!!! Driter du på draget, så går det over. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Foretrekker individuelle idretter som svømming og langrenn. Men kan alltids gå med på litt stripping! Strip-poker er jo en klassiker! Nesten like gøy som vannpoker Bli med på en runde? Finner jo forskjellige ligaer i langrenn og svømming da, samt andre friidretter. Og stripping liker du ja? Amatørmessig eller profosjonell da? Og jeg tror nok ikke det. Jeg spiller kun poker for vanlige penger. C.R.E.A.M.. Helt enig med Skallekos over her....! Det finnes ikke jenter som er i "en annen liga". Er heldig vis kommet over den alderen hvor utseendet betydde alt. Du er det..? Selvsagt finnes det jenter (og gutter) som er i "en annen liga". Utseende har dog svært lite med det å gjøre. Personlighet, intelligens og såkalte people skills derimot.. Og penger da, noen ganger, når resten er på plass og stemmer bra overrens. TS snakket aldri om personlighet. I hvert fal ikke slik jeg tolket det. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nja, det er jo ikke ligaer på samme måte som fotball hverken i langrenn eller svømming. Langrenn har jo f.eks. norgescup og verdenscup, så det er jo et lite poeng. Men skal du ha en liga i svømming så må du komme deg til land som Tyskland eller USA. Som forsåvidt er ganske kult, men i Norge er ikke svømmemiljøet stort nok til å ha et fornuftig ligasystem, dessverre... Wow, off-topic! Må innrømme at jeg ikke har prøvd stripping selv, annet enn i høyst uformelle situasjoner. Har du noen videre erfaring med det? Vel, nei, det er jo ikke ligaer på samme måte som med fotball og to forskjellige mesterskap i langrenn utgjør jo ikke noen liga heller. Jeg tenkte vel mer i de baner som vekt- og aldersklasser kanskje og dro dét til forskjellige ligaer, noe som egentlig bare var tøysete av meg. Men joa, det er jo mange idrettsmiljø i Norge er for små dessverre. Er et relativt stort pokermiljø da, i storbyene i Norge ihvertfall. Som ikke gjøres under lovlige omstendigheter naturligvis så det er jo begrenset hvor stort det kan bli og. Og jeg har vel en litt variert efaring med stripping. Har vært innom en stripjoint eller to men jeg har vel kanskje bittelitt mer erfaring med amatørmessig stripping, uten at det er i noen stor grad egentlig. Altså, som tilskuer da, jeg stripper aldri selv. TS snakket aldri om personlighet. I hvert fal ikke slik jeg tolket det. Mhm... Så? I den voksnes verden så finnes det ingen utseendemessig liga men det finnes jo sosiale ligaer likevel. Men da handler det bare om personlighet og et penere utseende alene hjelper ingen. Eller, den nærmeste ligaen en kommer da blir vel "dum og deilig" ligaen, som alle som faller gjennom alle andre ligaer havner i. Og slutt å si at du er enig med ting jeg sier når du ikke er helt med på hva jeg sier. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 damer som tror dem er i en høyere liga enn deg selv får meg til å føle lett avsky, flauhet og får meg til å bli veldig lite interessert i vedkommendet. Anonymous poster hash: d3716...cda Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Han er ikke skremt, han er bare ikke interessert i deg. Var det ikke du som var gira på han ambisiøse fyren og du selv ikke har noe å slå i bordet med annet enn utseendet? Enkelte gutter verdsetter mere enn bare utseende, brains er faktisk viktig når du selv er ambisiøs. Anonymous poster hash: d3716...cda Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Han er ikke skremt, han er bare ikke interessert i deg. Var det ikke du som var gira på han ambisiøse fyren og du selv ikke har noe å slå i bordet med annet enn utseendet? Enkelte gutter verdsetter mere enn bare utseende, brains er faktisk viktig når du selv er ambisiøs. Anonymous poster hash: d3716...cda Hvorfor svarer du så frekt? Han har alltid vært sløv med sms osv, helt siden starten når han begynte å skrive til meg. Og jo, jeg skal studere. Du kjenner meg ikke, så hold kjeft. gå og lek i sandkassen Anonymous poster hash: d6201...e35 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Naaaw. Love is in the air. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (...)brains er faktisk viktig når du selv er ambisiøs. Eller når du er en zombie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kanskje han bare ikke er interessert i deg, eller kanskje han synes du er litt creepy som viser såpass tyydeelig interesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå