Gå til innhold

Her er de billigste ståhjulingene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser nok litt snodig ut, særlig nå som folk ikke er vant til å se de.

 

Jeg har selv kjørt segway noen dager nå, det er stort sett positive reaksjoner.. De fleste er rett og slett nysgjerrige.

 

Jeg har også latt et par prøve den, de har nok lyst på en nå :)

 

Jeg skal levere den tilbake til uka.

Lenke til kommentar

Det kom en Segway over lilletorget på Lillehammer her om kvelden, en gjeng med ungdommer lo godt innefra et gatekjøkken. Ser Segway kjøring egentlig litt rart ut? :dontgetit:

 

Det kan jo minne om et kjøretøy for de som har spesielle behov (handikapp, pensjonister m.fl.)

 

Man skal ikke mange årene tilbake da folk lo av sykkelhjelm ...

Lenke til kommentar

Vi venter inn enhjulingen IPS F400 og 112, som vil ligge på pluss/minus 10.000 kr. Kan også leies... Ser at disse ikke er nevnt, men er blandt de kraftigste og lengsrekkende på enhjulingmarket - 40 km rekkevidde... Vi kommer til å kjøre demoer og konkurranser på Østlandet, samt at vi satser på å bygge opp en avdeling med service, deler, gadgets, sikkerhetsutstyr etc. Se mer på http://gyrohjul.wordpress.com

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvis man bruker 55000 på en slik doning, da har man enten;

 

1. For mye penger

2. Økonomisk tankegang overmoden for Luksusfellen

3. Angst for fysisk aktivitet

4. Et fanatisk forhold til (nye) duppeditter

5. Et veldig markeringsbehov ("se hvor velstående jeg er ... " etc.)

6. .......................................... (fyll ut selv)

 

1. Jeg kjøpte mitt AirWheel (en-hjuling) for ca. 6.000

2. Fordi den sparer meg for bussbilletten ofte

3. Ja - ryggen er ikke god, men med en-hjulingen strammes muskuluren godt

4. Skyldig - siste duppeditt var en "bone conduction headset" så nå hører jeg trafikken og en god lydbok samtidig

5. eh ... blir sett og kommentert at en kjører på ett hjul ja ... men ikke som i din parentes!

6. Segway var første variant, Solowheel (dyr) og AirWheel (billigere) er neste variant og flere kommer. Med denne typen transportmiddel kan de som før ikke kom seg ut og rundt lettere oppleve næromgivelsene. De som nå kjører bil for det er for langt fra bussen har nå mulighet til å kjøre første/siste strekning på en enkel måte. Jeg gleder meg til flere varianter av personlige transportmidler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...