Joachim_F Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Game On 2.0 kommer til Teknisk Museum.Stor spillutstilling til Norge 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ser fram til dette! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Kjenner at jeg ble litt skuffet over at det ikke er før 2016, fikk lyst til å dra til Teknisk Museeum igjen da jeg leste starten av artikkelen. (Ja, jeg misset starten som det sier Våren 2016 ) Endret 8. juli 2014 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er ingen tvil om at jeg skal få med meg denne utstillingen, men annonseringen kommer kanskje litt tidlig? Jeg ble så ivrig at jeg slengte linken til samboeren og skrev "hit skal vi!" før jeg oppdaget at det ikke åpner før i 2016. Det er så lenge til at det er vanskelig å begynne å glede seg allerede nå. 1 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 var på denne utstillingen når den var i sandnes for ett par år siden, så mye tøft skal du lete lenge etter! for de som har muligheten til å besøke denne, gjør dere selv en tjeneste å kjøp en billett. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tror jeg har glemt dette innen det starter. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Satser på at Gamer påminner oss i god tid før. 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Absolutt noe å få med seg. Var på utstillingen når den var i Sandnes for 2-3 år siden. Den Virtual reality kula gjorde meg passe kvalm når en skulle gå inni den med hjelm og pistol. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi i Rad Crew var der forrige gang i Sandnes i 2012. Og 4 år senere kan du banne på at vi er der igjen Sees der folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå