Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Rett på sak: jeg har en av de aller første iPad'ene som kom til landet. Stort sett fungerer Safari greitt, men etter et par sekunder på sol.no, går pad'en tilbake til startskjermen. Anyone? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Har du oppdatert den i det siste? Jeg oppdaterte min (med resett) og vips så fikk jeg ikke lastet ned eller inn 99% av appene da OS er for gammelt og jeg får ikke nyere. Med andre ord, jeg oppdaterte den så nå må den kastes. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Men de gamle versjonene av appene skal fremdeles tilbys på AppStore, men mulig noen utviklere ikke gidder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Tillater meg en bump. Problemet er ikke app'er, men at hjemmesiden sol.no får nettleseren (Safari) til å kræsje. Kommentarer, anyone? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Du kan jo prøve Chrome i stedet for Safari? Dersom det finnes til iOS 5.1.1. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har du prøvd å slette cookies til sol.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå