Vegi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Av og til når jeg booter maskinen min så låser den seg ved "detecting IDE". HDD & CD stasjonene mine kommer ikke opp. Jeg skrur av maskinen så kan det vær at det fungerer igjen. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det kan vaere at hd'en er i ferd med aa ta kvelden. Sjekk den for feil med diskverktoey fra produsenten, ta backup av viktige ting, og vent paa total mekanisk klask. Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Det kan vaere at hd'en er i ferd med aa ta kvelden. Sjekk den for feil med diskverktoey fra produsenten, ta backup av viktige ting, og vent paa total mekanisk klask. Den er helt ny (nesten) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg hadde det samme en stund, kondensatorer på HK var ødelagte Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg hadde det samme en stund, kondensatorer på HK var ødelagte Problemet oppstod etter jeg instalerte ny brenner. PS! Lillebroren min mistet self. et skrujern oppi pc-en min. Kan ikke se noen synlige skader på hovedkort etter det. Som sagt er det bare av og til dette skjer, men hva er kondensatorer og hvor ligger "disse" Kan det være det være noe gale med mine kondensatorer? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 PS! Lillebroren min mistet self. et skrujern oppi pc-en min. 1. Ta backup jevnlig 2. Bestem deg for hvilket nytt hovedkort du oensker deg 3. Vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå