Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg lurer på hva dere synes hva maxalder bør være når jeg nettopp har blitt 18? Da tenker jeg både seksuelt, men også forhold osv Noen ble helt crazy da jeg møtte en på 28 før jeg ble 18 og langet ut om hvor pedo han er?? Hva synes dere min maxgrense bør være 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du er 18 år - det er du som bestemmer nå. Hvis du faktisk ønsker et seriøst forhold må du tenke på hva du eventuelt kanskje gir opp også. Er han mannen i ditt liv? Eller vil han inni buksene dine? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 General creepyness rule: Egen alder/2 + 7. Så for en som er 28 går grensen ved 21. Han er dermed offisielt creepy. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ja han er creepy og jeg liker han ikke at all Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ja han er creepy og jeg liker han ikke at all Så hvorfor lage en tråd om det? Kan vel ikke si at noen er pedofil bare fordi de liker noen som er ti år yngre når ene er 28 og andre 18... Så lenge begge parter er voksen så er det pr definisjon greit og så varierer det hva folk synes er greit for egen del. 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er ditt liv og ditt valg. Du tar ikke mer skade av å ha sex med en 38-åring enn med en annen 18-åring. En ting som kanskje kan være verdt å vurdere at en person som er en del eldre enn deg sannsynligvis har litt mer erfaring med forhold og intimitet, og synes kanskje det er litt mindre fantastisk og magisk enn de fleste tenåringer gjør, og mer noe litt dagligdags. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Når du er over 16 er alt greit, jeg er 27 og har sex med jenter på 18 av og til. Ikke noe galt med det, jeg liker yngre jenter, dem liker eldre gutter, win win..... kunne nok aldri blitt kjæreste med noen som er så ung, men å ha litt uforpliktende moro, hvorfor ikke..... Anonymous poster hash: 041f8...c30 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva synes dere min maxgrense bør være Jiroemon Kimura 19 April 1897 12 June 2013 116 years, 54 days Japan http://en.wikipedia.org/wiki/Oldest_people#Ten_verified_oldest_men_ever 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Ja han er creepy og jeg liker han ikke at allSå hvorfor lage en tråd om det? Kan vel ikke si at noen er pedofil bare fordi de liker noen som er ti år yngre når ene er 28 og andre 18... Så lenge begge parter er voksen så er det pr definisjon greit og så varierer det hva folk synes er greit for egen del. Fordi det finnes jo mange andre på den alderen nå tenker jeg ikke på akkurat han jeg har møtt litt, men sånn generelt greit å vite hvem jeg må holde meg borte fra med mindre de vil bli kalt pedo og jeg hore Edit dobbeltpost Endret 9. juli 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du burde nok holde deg til personer på din egen alder.. da du virker til å være umoden. Det å være 18 og myndig, er det ikke samme som at man er voksen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du burde nok holde deg til personer på din egen alder.. da du virker til å være umoden. Det å være 18 og myndig, er det ikke samme som at man er voksen. ^^ Hvorfor virker jeg umoden? Er faktisk enig med at jeg er litt umoden, men lurer på hva som får andre til å tenke det. Liker helt ærlig ikke gutter på 18 år, men samtidig skjønner jeg at eldre vil nok bare komme i buksene på meg uansett Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er nok vanskelig å finne "ikke gutter" på 18-20 år, da de fleste i den alderen er veldig umodne. Selv om du er 18 selv, betyr ikke det at de som er eldre enn deg bare vil komme i buksene på deg. Det kan være mange gutter som er noen få år eldre enn deg som faktisk synes det er helt ok å ha en fast kjæreste. ...så er det til slutt opp til deg hva du synes er for stor aldersforskjell, og hva du vil ha ut av et forhold. Så gjelder det bare å søke opp den eller de som passer innenfor kriteriene dine. 1 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) En sånn aldersforskjell vil nok ofte få folk til å tenke sitt, av god grunn heller ikke. Spesielt når det er snakk om 18-20-åringer. En alder hvor de fleste bare såvidt har begynt å føle på voksenlivet. Så hvis du vil kjøre det trygt, og ikke skille deg ut, så er det sikkert greit å holde deg til menn i 18-24-ish alder. Til syvende og sist er det likevel ingenting direkte galt med å date/ligge rundt med folk 10+ år eldre, selv om du bare er 18år. Det må jo være opp til hver enkelt å bestemme. Men igjen, en 18 åring vil ofte mangle livserfaring, og kan bli den svake parten i et slikt forhold. Endret 8. juli 2014 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Oki takk! Er ganske enig med dere Forstår på en måte ikke hva en som er nesten 30 vil med ei på 18 tbh? 18 og 28åringer har sjeldent samme interesser og jeg føler på en måte de er et helt annet stadie i livet sitt Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Liker helt ærlig ikke gutter på 18 år, men samtidig skjønner jeg at eldre vil nok bare komme i buksene på meg uansett ... mens guttene på 18år er ute etter .... hva? 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Oki takk! Er ganske enig med dere Forstår på en måte ikke hva en som er nesten 30 vil med ei på 18 tbh? 18 og 28åringer har sjeldent samme interesser og jeg føler på en måte de er et helt annet stadie i livet sitt Da er du kanskje ikke så veldig moden selv, hvis du føler du ikke har noe til felles med noen på 30, som kanskje er på et annet stadie i livet sitt enn deg. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Kjenner fleire unge med 10 års aldersforskjell(32 og 22. Ikkje 23 og 13.), og det er tilsynelatande fungerande. Tenker ikkje over det. Når du runder 18/20, forsvinner det der våset med x/2+7 og "damene mine skal vere MAKS 2 år yngre/eldre enn meg!!!". Det er så individuelt at du nesten må ta det på om ein klikker saman mentalt. Personlegheit over alder. Så lenge det ikkje bryter med all fornuft og norsk lov. Endret 8. juli 2014 av Teitgutt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Liker helt ærlig ikke gutter på 18 år, men samtidig skjønner jeg at eldre vil nok bare komme i buksene på meg uansett... mens guttene på 18år er ute etter .... hva? Begynner snart å lure på om de også bare er ute etter det Forresten, er det noen her som vil si hva deres grenser er? Og alderen deres da Edit: dobbelpost Endret 9. juli 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig er de det. Hva ellers? Ingen gutter på 18 som er klar for å slå seg til ro, det nekter jeg å tro. Uansett hva du er ute etter, så drit i hva andre sier. Om du finner en fyr som er litt eldre og liker han, kjør på. Er jo ikke noe ulovlig/galt med det. Aldersforskjell er undervurdert, mye mer tiltrekkende med gutter som er litt mer voksne/modne. Før var det jo helt ok, vet om flere som har besteforeldre med ca. ti års aldersforskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Selvfølgelig er de det. Hva ellers? Ingen gutter på 18 som er klar for å slå seg til ro, det nekter jeg å tro. Uansett hva du er ute etter, så drit i hva andre sier. Om du finner en fyr som er litt eldre og liker han, kjør på. Er jo ikke noe ulovlig/galt med det. Aldersforskjell er undervurdert, mye mer tiltrekkende med gutter som er litt mer voksne/modne. Før var det jo helt ok, vet om flere som har besteforeldre med ca. ti års aldersforskjell. kanskje ikke slå seg til ro, men noen synes jo det er koselig å ha en kjæreste da. Men ja, jeg synes ikke guttunger er noe tiltrekkende, men skal prøve å holde meg til max 24 en stund tror jeg:SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg