pakchong Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 En liten tasse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Her har du funnet en fin stemning. Flott diffus bakgrunn og behagelig farge. Mulig jeg ville kuttet litt annerledes men det er jo en smakssak. Harald G. Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Her har du funnet en fin stemning. Flott diffus bakgrunn og behagelig farge. Mulig jeg ville kuttet litt annerledes men det er jo en smakssak. Harald G. Hei Harald, Takker for tilbakemelding. Jeg bruker forsåvidt å holde meg sånn noenlunde til tredjedels reglen, så her er en ny versjon. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Lekkert ..godt fotografert og vakkert resultat! MVH Tove Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Stilig bilde. Skulle ønske fuglen fikk noe mere lys.... Sorry sorry sorry. Det var jeg som hadde laptoppskjermen litt for bakoverlent. Da jeg fikk rettet på skjermen fikk jeg se fuglen i detaljer. Kjempebra! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Fint bilde,, med flott stemning. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg