Merlin Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 finnes det programer som kan kjøle ned prosessoren og finnes det programmer til å overklokke har hørt at man må inn på Bios, noen som vet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du må vel stort sett inn i bios, men Intel har jo lovet å komme med et klokkeprogram. Hvorden det virker vet jeg ikke. Når det kjelder å kjøle cpu via software så går det, men det gåt bra ut over ytelse visstnok Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jo da, klokkeprogrammer er å oppdrive. Bruker selv "Easy Tune4" på mitt Gigabyte, og det funker helt fint. Aopen har sitt "EZ-clock" å by på,hvordan det er vet jeg ikke. Uansett, tror jeg div. utgaver er bundet til respektive produsenter, men vet ikke dette helt sikkert da jeg ikke har prøvd å mixe. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 se der lærte jeg noe nytt idag og Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 FuzzyLogic kan jo brukes. Der finner det hvor høyt du kan gå, saver og rebooter slik at du vet akkurat hvor høyt du kan klokke med programmet. Greit nok hvis du ikke vil rote i BIOS Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 er fuzzy logic bare for MSI HK? hvis ikke hvordan brukes det til det du beskriver? finns det eventuelt noe program til EPoX HK? sorry for at jeg stiller spm under threaden din :oops: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Funker disse programmene fint på Abit kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå