Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

muligheten for å gå fra fuckfriend til noe mer?

Anbefalte innlegg

Har en ny fuckmate og det er tydelig at han er fornøyd med det vi gjør i senga (som jeg også er), men jo mer jeg ligger med ham jo mer frykter jeg at jeg får følelser etterhvert.

Virker for meg som at han kun er ute etter sex, men han er likevel flørtete når vi er sammen og han kysser meg når jeg går, ulikt tidligere fuckmates. Jeg har nok for ham vært lettest å tolke dithen at jeg selv kun vil ha sex, da jeg kun har tatt initiativet til kontakt én gang (ellers har jeg kun foreslått å møtes osv når han fra før har startet samtale) og går igjen med en gang vi er ferdig osv, men egentlig skulle jeg likt å utvide relasjonen vår ..

Så hvordan kan jeg finne ut om det er muligheter for det, og hvor han egentlig står, uten å spørre direkte?

Anonymous poster hash: 0c763...597
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kaller for å gjøre seg selv sårbar, noe 99% av befolkningen i dag ikke våger og lever grusomme liv. Du sier, "jeg tror ikke det funker helt bra for meg å bare skulle ha sex med deg jeg, tror kanskje jeg liker deg litt mere enn som så"

VOILA! folk kommer til å gå nuts når dem leser denne kommentaren, "youre gonna say WHAT NOW?!" ingen hinting, ingen tolking av små tilfeldige hendelser, straight up, "jeg tror jeg har fått følelser for deg"..... sykt, revolusjonært og ultraradikalt ja, men samtidig helt normalt å spørre om.

Anonymous poster hash: 4e3e5...616
  • Liker 4
Lenke til kommentar

jepp, det var sånn et vennepar av meg ble samboere. Han sa rett ut "du, jeg vil egentlig ikke ha noe andre sexpartnere enn deg, kan vi ikke bare bli sammen egentlig, vi er begge single og har sex med hverandre jevnlig" og hun var enig. Nå har de bodd sammen i to år.

Alt dette psykologiske spillet med å sende hint og tolke alt mulig over stokk og Stein isteden for å bare si ting rett frem..riste på hodet.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en ny fuckmate og det er tydelig at han er fornøyd med det vi gjør i senga (som jeg også er), men jo mer jeg ligger med ham jo mer frykter jeg at jeg får følelser etterhvert.

Virker for meg som at han kun er ute etter sex, men han er likevel flørtete når vi er sammen og han kysser meg når jeg går, ulikt tidligere fuckmates. Jeg har nok for ham vært lettest å tolke dithen at jeg selv kun vil ha sex, da jeg kun har tatt initiativet til kontakt én gang (ellers har jeg kun foreslått å møtes osv når han fra før har startet samtale) og går igjen med en gang vi er ferdig osv, men egentlig skulle jeg likt å utvide relasjonen vår ..

Så hvordan kan jeg finne ut om det er muligheter for det, og hvor han egentlig står, uten å spørre direkte?

Så hyggelig at dere har det fint i sengen, men ja - det er vel relativt ofte slik at den ene parten får lyst på noe mer enn den andre, eventuelt at begge parter finner ut at de vil bli enda bedre kjent eller gå så langt som å bli sammen med det samme.

Selv mener jeg det i de aller fleste tilfeller vil være lurt å bare være ærlig om ting. Enkelt og greit. Jeg har alltid vært litt der at ærlighet varer lengst i de aller fleste tilfeller. Det tror jeg også gjelder her. Det kan være så enkelt som å si rett ut hva du tenker, føler og/eller har lyst til! :)

Men for å svare på det faktiske spørsmålet ditt:

Hvordan finne ut av mulighetene for noe mer, uten å spørre direkte?

Vel, du kan for eksempel spørre om han blir med ut å gå "den turen du hadde tenkt å gå deg på torsdag", høre om han blir med på joggetur "senere i dag" eller lignende. Enkle, helt normale hverdagslige ting det heller ikke er kleint å ta opp. Blir han med på ting foruten om det dere allerede holder på med, er han sannsynligvis interessert i noe mer. Blir han ikke med, men foreslår en annen dag, er han sannsynligvis interessert. Blir han ikke med, og heller ikke foreslår en annen dag, er han sannsynligvis ikke interessert i noe mer.

Dette er ganske enkelt. Enkel psykologi. :) Jeg studerer psykologi og har en venn i forelesningene mine som også er nesten "dating/sjekke-ekspert", så har lært litt via vedkommende føler jeg!

Håper mitt svar er til hjelp. :)

Hvordan møttes dere? Hvor gamle er dere? Hvordan flørtete er han, bortsett fra å kysse når dere skiller lag?

Anonymous poster hash: a0507...901

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan møttes dere? Hvor gamle er dere? Hvordan flørtete er han, bortsett fra å kysse når dere skiller lag?

Anonymous poster hash: a0507...901

Takk for svaret :)! Har fått de rådene tidligere, hehe - de er vel som du sier ganske enkle, men likevel ikke fullt så enkle..

Vi møttes tilfeldig ute (edru), kom i snakk og snakket en del på face, trodde egentlig vi hadde et mer "bli kjent"-utgangspunkt begge to da ettersom det meste handlet om spørsmål om hverandre osv, men så etterhvert så kom vi inn på temaet og neste gang vi møttes havnet vi til sengs. Og siden har det vært slik. Vi er 21 begge to.

Den flørtingen jeg nevner går mye på kommentarer han kommer med til meg, f eks "mobber" meg for dialekten (er fra kristiansand) mens han egentlig tydeligvis synes det er søtt, osv. Er ikke helt enkelt å oppsummere, men det skinner i hvert fall igjennom at det er flørtete.. tidligere fuckmates jeg har hatt har på ingen måte vært verken flørtete eller kysset meg hade, hadde en inntil nå helt nylig som jeg hadde gående i ca et halvår, og han hadde jeg kun kontakt med når vi knulla, han her skriver i hvert fall til meg utenom også (selv om jeg skulle ønske det var mer).

Det er vel kanskje en begynnelse om jeg begynner å ta kontakt av meg selv også, fremfor å bare vente på at han skal ? Jeg har lett for å ikke gjøre det når jeg er usikker på motpartens intensjoner/meninger, for jeg er redd jeg er i veien eller forstyrrer osv, eller at han ikke er interessert i å høre fra meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...