Gå til innhold

Få mest mulig ut av kundene (Netcom)


Anbefalte innlegg

Jeg har fått strupet mitt mobilt bredbånd abonnement hos Netcom. Jeg bestilte mobilt bredbånd med dobbel data for tre måneder siden.

 

Mitt problem er at fakturaperiode og dobbel data ikke sammenfaller. Jeg fikk tildelt dobbel data fra samme dag som jeg bestilte, mens fakturaperiode (ny kvote) startet fem dager senere.

 

Mitt abonnement er nå blitt strupet på grunn av mitt forbruk under dobbel data periode.

 

I praksis vil det si at jeg kun har hatt dobbel data i to måneder hvis abonnementet ikke skulle ha blitt strupet, eventuelt kjøpt kvote.

 

Dette virker som en utspekulert måte for å få kundene til å kjøpe datakvote. Så vær oppmerksom på dette folkens.

 

Kan Netcom gjøre det på denne måten? Det virker for meg som villedende markedsføring, siden jeg ikke har hatt forbruk over dobbelt data disse tre månedene.

 

For min del har jeg ikke bindingstid, og Netcom blir sannsynligvis premiert med en kunde mindre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

For det første: hvorfor har det gått tre måneder før du reagerer?

For det andre: har du tatt dette opp med Ntcom? De har en en svært oppegående chat som fikser det meste.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at "Dobbel data" ikkje berre var eit "lokketilbod" som skulle vare i 3 månader?

 

No trur eg at eg omsider forstår problemstillinga: Abonnementet ditt vert strupt i 5 dagar etter at dobbel-data-perioden gjekk ut pga. forbruk innanfor kvote i dobbel-data-perioden?

Endret av torbjornen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...