Konkurransekjøreren Steen Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg har fått strupet mitt mobilt bredbånd abonnement hos Netcom. Jeg bestilte mobilt bredbånd med dobbel data for tre måneder siden. Mitt problem er at fakturaperiode og dobbel data ikke sammenfaller. Jeg fikk tildelt dobbel data fra samme dag som jeg bestilte, mens fakturaperiode (ny kvote) startet fem dager senere. Mitt abonnement er nå blitt strupet på grunn av mitt forbruk under dobbel data periode. I praksis vil det si at jeg kun har hatt dobbel data i to måneder hvis abonnementet ikke skulle ha blitt strupet, eventuelt kjøpt kvote. Dette virker som en utspekulert måte for å få kundene til å kjøpe datakvote. Så vær oppmerksom på dette folkens. Kan Netcom gjøre det på denne måten? Det virker for meg som villedende markedsføring, siden jeg ikke har hatt forbruk over dobbelt data disse tre månedene. For min del har jeg ikke bindingstid, og Netcom blir sannsynligvis premiert med en kunde mindre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 For det første: hvorfor har det gått tre måneder før du reagerer? For det andre: har du tatt dette opp med Ntcom? De har en en svært oppegående chat som fikser det meste. Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Mitt abonnement har nettopp blitt strupet, det er ikke tre måneder siden. Jeg har vært i kontakt med Netcom, og fikk vite at slik er det bare. Dobbel data ble avsluttet 6/7, og ny fakturaperiode (ny kvote) starter 11/7. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er du sikker på at "Dobbel data" ikkje berre var eit "lokketilbod" som skulle vare i 3 månader? No trur eg at eg omsider forstår problemstillinga: Abonnementet ditt vert strupt i 5 dagar etter at dobbel-data-perioden gjekk ut pga. forbruk innanfor kvote i dobbel-data-perioden? Endret 8. juli 2014 av torbjornen 1 Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Ja det stemmer. Jeg var faktisk i ferd med å skrive en bedre forklaring siden jeg ikke forsto helt hva jeg hadde skrevet selv. Jeg mener at denne strupingen er unødvendig i og med at dette var nytegning av abonnement, og at dobbel data og tildeling av ny kvote burde ha samme dato. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå