Alexander2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei! noen som vet om noen nettbutikker som har møbler i industrial stil? har lett litt, men tror jeg søker på litt feil eller ikke har helt forståelse for designet. jeg liker veldig godt møblene til http://www.novasolo.no/categories/charleston men vil gjerne se om det er flere butikker som har no liknende:) har funnet mange utenlandske aktører, men å shippe over til norge blir vel veldig dyrt? noen med erfaringer på møbelkjøp i utlandet?setter pris på all hjelp:)legger ved noen bilder som viser litt til hvordan møbler jeg tenker på: Lenke til kommentar
Fritto Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Jeg vet ikke om noen butikker som fører akkurat det du er ute etter, men hvis du sjekker Finn - Næring - Kontorutstyr og innredning så vil du finne mye som med enkle grep kan omgjøres til bruk i heimen F.eks denne arkivkommoden lakkert i en sprek farge, eller hva med denne stolen ? Ofte er det billigere med brukte møbler beregnet på næring en tilsvarende design beregnet på det private markedet. Endret 8. juli 2014 av Fritto Lenke til kommentar
Alexander2 Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 takk for svar! ja vil sjekke ut finn litt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå