Handshaker Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hei Har akkurat reformatert pcen min med windows 8, og har hatt et lite problem med å åpne chrome. Har selvfølgelig googlet litt rundt på nettet og trur at jeg har funnet ut problemet. Jeg tror at problemet var at Chrome hadde blitt satt på strømsparing på grafikkinnstillingene på AMD Catalyst Control Center, men da jeg skule bytte til høy ytelse så viste det seg at den var låst på strømsparing. Er det noen som vet hvordan jeg kan åpne chrome slik at jeg kan bytte til høy ytelse? Endret 7. juli 2014 av Handshaker Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du sier ingenting om du har satt Windows til høy ytelse ... Har du? Lenke til kommentar
Handshaker Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Du sier ingenting om du har satt Windows til høy ytelse ... Har du? Har alltid Windows på høy ytelse, for at jeg skal kunne spille battlefield 4 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Se etter om Chrome har kommet frem på strømstyringsplanen (-e) i Windows. Jeg har ikke den browseren inne på maskinen nå. Lenke til kommentar
Handshaker Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Nei Chrome har ikke kommet frem i min strømstyringsplan i Windows, viss jeg forsto svar ditt riktig Men tror du svaret kan ligg inne på innstillingene på Chrome, og viss du vet så hvor kan jeg finne dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå