aQlol Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei! Skal kjøpe meg et par Ray-Ban solbriller på vei til Tyrkia i sommer, noen som har noen erfaring med disse? I dette tilfellet snakker jeg om funksjonelt, ikke visuelt. Er generelt ganske blank på solbriller, takk så mye! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kva er det eigentlig du spør om? Ray-Ban er solbriller av god kvalitet om det er det du meiner. Men kjøper du dei i Tyrkia så kan du risikere å kjøpe fake-briller av dårlig kvalitet. Eller tenker du rett og slett på kva uv-filter som er på brillene? Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Kva er det eigentlig du spør om? Ray-Ban er solbriller av god kvalitet om det er det du meiner. Men kjøper du dei i Tyrkia så kan du risikere å kjøpe fake-briller av dårlig kvalitet. Eller tenker du rett og slett på kva uv-filter som er på brillene? Spør hvordan de fungerer i praksis, dvs når jeg spiller volleyball, ligger på stranda, har de på i byen, sitter de godt på? er de behaglige å ha på? Nå vet jeg at de fleste Ray-Ban er 100% UV, men nå vet jeg også at det er veldig stor forskjell fra brille til brille selvom de har 100% uv. Skal kjøpe de på flyplassen, via taxfree Endret 7. juli 2014 av aQlol Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvor bra de sitter på vil jo variere fra modell til modell, og hvordan hodet ditt er formet. Mine wayfarers fikk jeg bøyd til bittelitt hos optiker, og de sitter som støpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå